אירועים על הים הם פנטזיה של רבים ורבות, נחשבים ליוקרתיים, רומנטיים ומרשימים במיוחד ולרוב גם עולים בהתאם. ישנן המון מסעדות וגני אירועים שנמצאים ממש מול הים, ויש כמובן לא מעט נקודות של טבע פתוח מול הים, שבהם אפשר להרים אירוע לגמרי מאפס. אחת הבחירות החשובות שיש לעשות באירוע שמתקיים על הים היא בחירת בר האלכוהול המתאים. בר אלכוהול איכותי אשר מאחוריו יושב ברמן מקצוען שעבר קורס ברמנים בבר מאסטר

כמעט אף פעם לא מדברים על כמה חשוב לבחור בר אלכוהול נכון לאירוע, אבל מדובר באחד הגורמים המשפיעים ביותר על מצב הרוח והאנרגיות של החוגגים. ברמן איכותי יעשה לכם את העבודה, האורחים שלכם יהיו סופר מרוצים, יהיו בראש טוב ולא צלול ויהנו הנאה מלאה באירוע, הרי אותו ברמן או ברמנית עברו בהצלחה קורס ברמנים בבר מאסטר. עבור חתונה על הים או כל אירוע אחר, הבר הוא חלק בלתי נפרד מהאווירה הכללית שהזוג מעוניין לייצר.

מה חשוב בבחירת בר אלכוהול לאירוע על הים?

אם אתם עומדים לערוך חתונה על הים, יום הולדת או אירוע אחר, ישנם מספר גורמים חשובים בבחירת בר האלכוהול:

מבחר האלכוהול שאתם מציעים

באירועים ובמיוחד בחתונות של היום, האורחים מצפים לבר ברמה גבוהה, עם מגוון רחב של סוגי משקאות. במיוחד כשמדובר על חתונות על הים, חשוב לשלב גם משקאות אלכוהוליים קלילים יותר כמו קוקטיילים מסוגים שונים או יינות מוגזים, שישתלבו מעולה עם האוויר הפתוח והחם.

איכות האלכוהול

כאן, כמו באירוע במקום סגור, אסור להתפשר על איכות האלכוהול, כי זה כבר יכול לסכן את האורחים שלכם. מה שכדאי לוודא כשמדברים על חתונה על הים, זה שהבר שאתם בוחרים מנוסה באירועים על הים, מודע לצורך בקירור מתמיד של המשקאות, מצויד ומתנהל בהתאם. אחד הדברים הכי לא נעימים שיכולים לקרות הוא שאורח מיוזע מריקודים יגיע לבקש כוס משקה צוננת אך לא יקבל, כי הצוות לא הכניס משקאות נוספים לקירור בזמן.
אם מדובר באירוע שאתם מקימים בשטח פתוח, יש לוודא שהבר מגיע עם כל התשתיות הנדרשות, של חשמל ושל ניקוז. כדאי גם כאן לבחור בחברה בעלת ניסיון בתחום, אף אחד לא רוצה להיות שפן הנסיונות של הבר.

עיצוב הבר

חתונות על הים הן בדרך כלל מאוד מאוד רומנטיות, בעיצוב רך ונעים, הרבה לבן ופרחים, וכדאי שהבר יעוצב בהתאם כדי להשתלב במראה הכולל ולא להיראות כנטע זר. ישנן חתונות אחרות, או אירועים מסוג אחר, שבהם העיצוב יילך לכיוון יותר טרופי, וכמובן גם כאן הבר צריך להיות מטופל בהתאם. על העיצוב לא צריכה להיות אחראית החברה שמספקת את שירותי הבר, אך עליהם לגלות גמישות ולשתף פעולה.

מיקום הבר

כדאי שיהיו לכם כמה עמדות בר בהתאם למבנה מקום האירוע. הבר המרכזי תמיד יהיה קרוב ככל האפשר לרחבת הריקודים, ואת הברים הנוספים יש למקם, במידת הצורך, בהתאם לגודל המקום ולמבנה האירוע (אזור קבלת פנים בנפרד מאזור הארוחה העיקרית). נסו להתייעץ עם החברה כדי להבין את מספר הברים הנכון עבורכם, בהתאם לנתונים שהזכרנו וכמובן בהתחשב במספר האורחים הצפוי.