מזל טוב, השתחררתם מהצבא ואתם עומדים להתחיל את החיים האמיתיים שלכם. אז מה באמת עושים ישר אחרי הצבא ובאיזה אפיק תעסוקתי כדאי לבחור? על כך ועוד בשורות הבאות אז אם רק השתחררתם או שאתם כבר משוחררים ומחפשים את העבודה הבאה שלכם, זה בדיוק המאמר בשבילכם. Ready? 1,2,3 Shake!

מתחילים את החיים

יש לא מעט אפיקי תעסוקה שונים ישר אחרי הצבא והפיקדון הצבאי עוזר לכם לעבור חלק מאותם קורסים אשר יכשירו אתכם לתפקידים השונים. אחת העבודות הכיפיות ביותר וזו שלא מעט צעירים משתוקקים לקבל היא עבודת הברמנות בברים השונים.

כמה פעמים ישבתם בקצה השני של הבר וחשבתם לעצמכם איזה כיף לברמן או לברמנית וזה בדיוק מה שאתם רוצים לעשות אחרי הצבא? אז הנה, אחרי הצבא הגיע ואתם יכולים בקלות להפוך להיות ברמנים. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להירשם אל קורס ברמנים לחיילים משוחררים וליהנות מקורס על חשבון הפקדון. תוהים מה הם היתרונות עבור קורס ברמנים לחיילים על חשבון הפיקדון? הנה התשובות ואנחנו בטוחים שלא תופתעו לקרוא אותם:

  • לא משלמים – אחד הדברים שחסר לכולנו אחרי הצבא הוא כסף. אין ספק שניתן ליטול הלוואה או לבקש מההורים (במידת האפשר כמובן) אך מדינת ישראל וצבא ההגנה לישראל חשבו עליכם והם מעמידים לרשותכם פיקדון לאחרי הצבא, שכל תכליתו היא לעזור לכם ללמוד בקלות יותר ומבלי הלחצים הכלכליים. על כן, קורס ברמנים לחיילים משוחררים על חשבון הפיקדון הוא החלטה נבונה וכזו שתעזור לכם למצוא את עבודת חלומותיכם.
  • מקצוע כייפי בטירוף – לברמן זה אחד המקצועות הכיפיים ביותר ולא מעט אנשים בוחרים בו במיוחד בגלל סיבה זו והיא הכיף שבעיסוק. חשבו על זה רגע, אתם עומדים מאחורי הבר, מכינים משקאות, נהנים משיחות עם כל האנשים בבר וכל זה באווירה של כיף ומסיבה כל היום ואתם מקבלים על כך תשלום! היש טוב מזה?!

היכן לומדים?

יש מספר בתי ספר ללימוד מקצוע הברמן אך אתם רוצים לעבור קורס ברמנים בבית הספר לברמנים בר מאסטר וזה כי אתם רוצים להגיע לראיון העבודה שלכם עם תעודת סיום קורס ממקום מוכר ורציני. אין ספק שאת מקצוע הברמנים אפשר גם ללמוד לבד אבל מרבית הברים יבקשו לדעת היכן למדתם ומה הניסיון שלכם בתחום – ואתם רוצים להיות מסוגלים להציג אסמכתאות כדי לקבל את העבודה. בנוסף, בית הספר בר מאסטר מקבל את פיקדון הצבא ומאפשר לכם להצטרף לקורס במהירות וביעילות ללא תשלום מצדכם.

לסיכום, כל חייל או חיילת אשר עומדים להשתחרר או שהשתחררו (במסגרת מספר שנים מהשחרור), יכולים לנצל את פיקדון הצבא ללמוד איך להיות ברמנים ולהשתלב באחד הברים המובילים במדינה. אנחנו ממליצים לכם לבחור בבית ספר מסודר וכזה שתוכלו להציג את תעודת הסיום בו בגאון.