תעיפו מבט על הברמנים המקצוענים שמסביב

גם בסיומו של קורס ברמנים מוצלח הרי שתמיד יש להתמקצע בעולם האמיתי, כמו שאומרים. אם חשבתם נכון והבנתם איך בוחרים בית ספר לברמנים שיעשה אתכם ברמנים אמיתיים הרי שהגעתם למסקנה שבית הספר שלנו בר מאסטר הוא ייחודי מאוד, עקב כך שהוא מתרגל אתכם באווירה של בר אמיתי ולא בתוך כיתה בלבד עם לימוד של תיאוריה מוגזמת. מרגע שדרכתם לראשונה מאחורי דלפק הפאב שבו מצאתם עבודה, הרי שמכאן מתחיל התכ‘לס
אין צורך להתבלבל ואסור להכניס לראש מחשבות שליליות. תתחילו לעבוד ותתחילו ליהנות, לא פחות ולא יותר. הצעד הראשון והחכם שלכם יכול להיות על ידי כך שתביטו רבות באותם ברמנים שעובדים סביבכם והם כבר בעלי ניסיון מעשי רב. אין כמו לפקוח היטב את העיניים, לקחת את מה שלמדתם באותו קורס ברמנים מוצלח, ולצרף את הידע מבית הספר לידע ולטכניקות של הוותיקים.

אל תהיו ברמנים ביישנים

"מי שמתבייש נשאר יבש", אמרו פעם באיזה סרט, וזה כל כך מתאים למי שסיים קורס ברמנים ומעוניין מאוד להצליח בעבודתו. תשאלו, תבדקו, תתעניינו ובכך תתקדמו בצורה בטוחה. למרות שרבים חושבים כי אתם "בסך הכול" ברמנים ותו לא, זה רק כי הם לא מבינים. הרי אנו בבר מאסטר הדרכנו אתכם על ידי פיתוח תכנית לימודים ייחודית שבעזרתה אתם מקצועיים כל כך. נשאר לכם עוד קצת ללמוד כשאתם מביטים במקצוענים הוותיקים שמסביבכם אז אל תתביישו לשאול ולהתעניין.
קורס ברמנים איכותי הוא דבר חשוב אך הוא מהווה רק את הבסיס הקריטי לצעדים העצמאיים שלכם בעולם המשקאות והקוקטיילים. גם עם הלקוחות שלכם אל תגיעו למצב שבו רועדות לכם הרגליים. הפגינו בטחון ותראו מה אתם יודעים, ומי שלמד אצלנו בבר מאסטר, תרגל מעשית כל כך הרבה עם משקאות אמיתיים, שהוא יודע המון. בתי ספר לברמנים, שמכירים באמת את העבודה המעשית, מכינים אתכם לעולם האמיתי בצורה רצינית ביותר.

אל תפחדו לנסות

עוד דבר חשוב שעליכם לדעת, הוא שכמו בכל דבר בחיים, מי שמפחד לא מצליח. עשיתם קורס ברמנים איכותי, הכנתם עשרות קוקטיילים במהלך הקורס, אז קדימה לשלב הבא. תפתחו את הראש ואת העיניים, תראו איך ברמנים אחרים יוצרים קשר עם לקוחות ומה הבליינים מבקשים או איך הם מבקשים, תזכרו בכל הטיפים החשובים שקיבלתם מהמדריך שלכם במהלך הקורס ותתחילו גם אתם לפתח לעצמכם שיטת גישה ושיטת עבודה שתייחד אתכם.
ברמנים טובים הם גם בעלי אישיות מסוימת והם לא כאלו שרק מוזגים משקאות. אנשים יכולים פתאום לפתח שיחה עם ברמן מסוים כאילו הוא חבר שלהם מהילדות או משהו כזה. לכן, כחלק מהמקצועיות שלכם עליכם לדעת כי פתיחת לבו של הלקוח היא גם פתיחת כיסו ובכך גדלות הכנסות העסק וכך גם הטיפים שלכם. אין זה אומר שעליכם להיות צבועים אלא פשוט חברותיים ובעלי תעוזה ופתיחות, אין בכך כל שקר או משהו כזה, אלא מקצוענות נטו.