קורס ברמנים מיועד לצעירים אשר מעוניינים לקבל תעודה מקצועית ולהתחיל לעבוד מהיום הראשון, במקצוע מספק, מהנה ורווחי. תארו לעצמכם שכל בעל מקצוע היה יכול להתנסות בלמידה במקום בו הוא עתיד לעבוד ולהכיר את השטח מקרוב, זה בדיוק מה שקורה כשקורס ברמנים מתקיים בברים אותנטיים ולא במקום שבו הכול רק תיאורטי או מסודר בהתאמה לצרכים של אותו שיעור.

ללמוד במקום שבו זה קורה

בבר מאסטר הקורס מתקיים בבר אמתי שמשרת קהל ולא בכיתה סטרילית או בר מאולתר שבנו רק לשם הלימודים. לימוד בבר פעיל, מאפשר לכם להבין איך זה עובד באמת. איפה מונח הציוד, היכן ממוקם האלכוהול, איך הכי נוח להתמצא ולהסתדר מאחורי הבר בזמן אמת. כך לדוגמא, בשיעור אפרטיף תמצאו מאחורי הבר מגוון רחב של משקאות ולא רק את הבקבוקים שהמדריך הכין לכם לתרגול הספציפי, זה ילמד אתכם לבחור את הבקבוק הנכון בכמה שניות מבין כל הבקבוקים וירגיל אתכם למה שהולך להיות תכלס מאחורי הבר כשתעבדו בלחץ ותחת דרישה של כמה לקוחות במקביל.
היות ומדובר בקורס ממוקד וקצר יחסית, חשוב שתתנסו כמה שיותר ותפיקו כל מה שאתם יכולים מהקורס וזה אומר  להתנסות בעבודה כמה שיותר וכמה שיותר מהר. כשקורס ברמנים מתקיים בבר אותנטי, אתם נכנסים בבאת אחת למצב רוח מתאים, זה לא חצי בכיתה וחצי בשטח, הכול מההתחלה במקום שבו אתם יכולים לעבוד.
מעבר לתרומה המקצועית, התנסות ולמידה בבר אמתי מספקת חוויה הרבה יותר עמוקה ומאפשרת להרגיש מקצוענים כבר מהשלב הראשון. אתם ממש יכולים לעצום את העיניים ולדמיין את עצמכם מגישים משקאות ללקוחות שעוד כמה שעות יפקדו את המקום, מי אמר זריקת מוטיבציה ולא קיבל.
חשוב לדעת גם קורס ברמנים שמתקיים בבר, יש דגש על הפן התיאורטי וכל הצד העיוני של הקורס שכולל היסטוריה של אלכוהול, מתכונים, נהלי עבודה וכל מה שברמן צריך על מנת לשלוט בעבודה  על הבר. דווקא בסביבה כזו הפן התיאורטי בקורס שוקע טוב יותר, כי אתם מבינים איך ליישם את מה שאתם לומדים ולא מדובר רק במילים ששמעתם בכיתה.
מתעניינים בקורס ברמנים, מומלץ לברר היכן נערך קורס ברמנים וכמה ממנו מתרחש בבר אמתי שיעביר לכם את התחושה שאתם כבר ברמנים מהיום הראשון לקורס.