החלטתם לפתוח בר? על מנת למשוך אליו את קהל היעד אליו אתם מכוונים ולקצור רווחים עליכם לעצב אותו באופן מרשים. כדי לעשות זאת בהצלחה, לפניכם כמה 5 טיפים שיסייעו לכם לאורך התהליך.

מהו סגנון הבר המועדף עליכם?

אחד המשתנים אשר ישפיעו על העיצוב הכללי הוא הסגנון העתידי של הבר. לכן, עליכם קודם כל להחליט מהו הסגנון אותו אתם מעוניינים ליישם. האם יהיה זה בר מסעדה? האם בר שכונתי? האם דאנס בר או אולי פיק אפ בר? וכיוצא בזה. בארץ ישנם סגנונות שונים של ברים ולכל בר מאפיינים המייחדים אותו מאחרים, לכן חשוב להגדיר את הסגנון הכללי ולעצב את החלל באופן שמשקף את החזון שלכם.

מהי האווירה אותה תרצו ליצור?

עיצוב ברים זו תורה שלמה כאשר בעזרת העיצוב הנכון תוכלו גם להשפיע על האווירה. מכיוון שלכל בר יש אווירה משלו, שאלו את עצמכם מהי האווירה אותה תרצו ליצור ורק אחרי כן התאימו את העיצוב. בין אם האווירה הרצויה רומנטית ובין אם פרועה על כלל האלמנטים להיות תואמים, לרבות עיצוב התאורה, הריהוט, בניית התפריט ואף כוח האדם אותו בוחרים להעסיק.

יפה תרצו למקם את הבר שלכם?

סיור בברים ברחבי הארץ והעולם ילמד אתכם כי בכל הנוגע לעיצוב ברים ישנם שני סוגים עיקריים: מקומות ולהם בר מרכזי שכולם מתרכזים סביבו ומקומות ולהם בר בסיסי ושולחנות. בברים מרכזיים, הברמנים נמצאים במרכז והם אלו שמספקים את השירותים, בין אם מדובר באוכל ובין אם בשתייה. במקומות ולהם בר בסיסי, ברמנים מקצועיים אחראים על המשקאות בלבד כאשר במקום ישנו גם מטבח ומלצרים שמגישים את האוכל לשולחן. לכן, מיקומו של הבר בחלל ישפיע הן על האווירה במקום והן על הקונספט העיצובי.

היעזרו באנשי מקצוע

בעת עיצוב הבר יש לנצל נכון את החלל תוך התאמה לאופיו של העסק, לכן חשוב לבחור באיש מקצוע מומחה בעיצוב ברים ולו ניסיון רב. בל נשכח שעיצוב הבר אינו כולל רק בחירת ריהוט וציוד, כי אם גם חלוקה של החלל, הקמת תשתיות, עבודה מול ספקים, בחירת חומרי גלם, עיצוב תאורה ופיקוח על כל השלבים השונים כדי להבטיח שהמוצר המוגמר יהיה לשביעות רצונכם המרבית. כמו כן, תהליך העיצוב כולל ניצול נכון של התקציב העומד לרשותכם בצורה חכמה ומיטבית.

אל תפחדו להרחיק לכת

למרות שלא הייתם רוצים לבסס את הצלחתכם על גימיק, גימיקים כן עובדים במיוחד בענף כה תחרותי. מדובר בענף רווי ובו פועלים במקביל ברים רבים ובעזרת עיצוב מיוחד ובלתי שגרתי תוכלו לבדל את עצמכם מהמתחרים. לכן, רגע לפני שיוצאים לדרך, כדאי לבחור מעצב פנים מקצועי, לערוך פגישת היכרות, לתאם ציפיות וכך להבין מהו הכיוון שלכם וכיצד הבר אותו הנכם פותחים ייצג על הצד הטוב ביותר את האישיות שלכם.
למידע נוסף על עיצוב מסחרי לברים ומסעדות לחצו כאן