מידה והתיאור הזה דיבר אליכם אז ככל הנראה שאתם מכורים כבדים לקפה. אבל אין מה להתפלא, הקפה מלווה את האדם זמן רב והפך לחלק בלתי נפרד מחיי היום יום. כל זה החל במאה ה-11 כאשר התגלה לראשונה באתיופיה. בזמנו, העלים של משקה הפלאים הזה, בושלו במים רותחים ויצרו מעין תמיסה מרירה שנחשבה לבעלת תכונות וסגולות מרפא.
מאז הרבה פולים נטחנו והקפה החל במסעות ברחבי העולם. אז אם גם אתם נפלתם לקפה, אבל עדיין חושבים שיש לכם תקווה – כאן קיבצנו כמה סימנים שיסגרו לכם את הפינה.

מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר?

נסו לחשוב מה הדבר הראשון שעולה לכם בראש כשאתם פותחים את העיניים. אלה שחשבו על קפה עוד לפני שהספיקו להשתיק את השעון המעורר זוכים במקום הראשון.

על קריז קפה שמעתם?

אם הסובבים אתכם מבינים כבר על פי ההתנהגות החיצונית שלא לגמתם את הקפה של הבוקר, אז ככל הנראה שצריכה להידלק נורה אדומה.

דרגו בסדר עולה את התנאים הבאים

מה הם המרכיבים הבסיסיים הנדרשים לקיומנו על פני כדור הארץ: מים, חמצן, אוכל, קפה. אם הקפה לא היה אחרון אתם יכולים להפסיק לקרוא את המאמר.

ספר לי על היציאות שלך, אספר לך מי אתה

צריכה גבוהה של קפה משפיעה על הגוף ומפתחת תלותיות מסוימת במרכיבים השונים שהקפה מכיל. הפקאין מעורר את המעי וישנם אנשים שפשוט לא יכולים בלי מנת הקפאין היומית שלהם ולא בגלל הטעם אלא בגלל הצורך (וכאן  נפסיק להרחיב). אם הרגשתם הזדהות אתם בדרך למטה.

כמה אתם בלתי נסבלים בזמן שתיית הקפה

כן, מסתבר שאנשים מכורים לקפה הם בלתי נסבלים לפני שתיית הקפה וגם במהלכו. אם אתם מרגישים צורך לתת הרצאה לכל אדם שאתם שותים איתו קפה או מתלוננים על הקפה כ"שרוף מדי" או לא מבושל דיו, אז ככל הנראה שיש לכם התמכרות ואפילו מעט אובססיה. לרוויה!