תמיד יהיו את אלו שיקומו ויתהו על מה ולמה לזרוק את כספם על קורס ברמנים כאשר הם שומעים על ומכירים לא מעט ברמנים/ברמניות שהתברגו למקצוע ללא קורס ואף מרוויחים הון תועפות…
ובכלל, מה יש ללמוד בקורס ברמנים? למזוג וודקה פאקינג רדבול?!
אז זהו שלא….לכל המתלבטים מביניכם – קראו נא.
ישנם המון סוגים של ברמנים, כולם מוזגים משקאות וכולם מכינים קוקטיילים אבל לא כולם נותנים את אותו שירות ושירות אינו מסתכם רק בחיוך היפה שלהם או בכסף שנכנס לבעל הבית…
נכון, ישנם הרבה ברמנים שלא עברו הכשרה והם עובדים מצוין לכל הדעות והם בעלי ידע רב באלכוהול,אולם כמה כאלו אתם מכירים? אבל כאלו שבאמת נעלים?
וכמה בעלי עסקים אתם מכירים שיהיו מוכנים לטפח ברמן מקטנות? ואני לא מדברת על ברמן שהוא "הבן של", "האחיין של" או "כוסית על" שמתקבלת לעבודה רק בגלל איך שהיא נראית…
בהנחה שמצאתם מקום שיעסיק אתכם ללא כל ידע וניסיון, עדיין יהיה לכם קשה מאוד להתברג במערכת  המהוקצעת הזו, ושוב, אני יוצאת מנק‘ הנחה שאתם מונעים מתוך מוטיבציה אדירה להיות ברמנים מצוינים ומתוך אהבה גדולה לאלכוהול, שכן אין דבר יותר גרוע מלשבת בבר כאשר הברמן הוא סטודנט משועמם שעובד בשביל השלמת הכנסה, לא מבין דבר וחצי באלכוהול ועוד יותר גרוע מזה- גם לא רוצה להבין, אחד כזה שגישתו מסתכמת ב-"שיבס עולה 55 ₪ וג‘יי אנד בי עולה 35 ₪" כששואלים אותו מה ההבדל בין שני המשקאות.
ובכן… בהנחה שנכנסתם לעבוד בבר ואתם נטולי השכלה אלכוהולית ועל קורס ברמנים ויתרתם מראש,יש רק דרך אחת ויחידה להתמקצע והיא ללמוד לבד.
אם בחרתם בדרך האוטודידקטית, בעידן האינטרנט העניין לכאורה מאוד פשוט. בנוסף, ישנם ספרים מצוינים ומגזינים מקצועיים(הטובים באמת הם בשפה האנגלית מה לעשות) היכולים לשפוך אור רב על הנושא. אולם, המציאות מוכיחה שבמקרים כאלו הייאוש מגיע מהר מידי ולא לכולם מתאימה שיטת הלימוד המייגעת הזו וישנן המון שאלות בדרך כמו מה צריך ללמוד ומאיפה בכלל להתחיל.
נדרשת למידה מסיבית של הנושא , החל מתהליכי ייצור האלכוהול וכלה בהתמצאות בסוגי המשקאות השונים וטעמם.
הלמידה העצמאית גובה זמן רב ומאמץ ובייחוד כשאין את מי לשאול. וזה מ ת ס כ ל.
כמובן שאפשר להיוועץ בברמנים ותיקים ומנוסים ואפילו לשאול סתם אנשים שמבינים באלכוהול, תמיד יש איזה מישהו יודע דבר באזורנו שניתן לנדנד לו ולתחקרו.
הבעיה היא שאף פעם אי אפשר לדעת מה הבן אדם באמת יודע כי הרי הוא תמיד יראה לכם איזשהו גורו או אליל לנוכח העובדה שאתם בורים בנושא. לא כל ברמן הוא מבין גדול באלכוהול  בלשון המעטה גם אם נדמה לו שהוא כן.
אם חלום חייכם הוא להיות ברמנים, הדרך המהירה והפשוטה ביותר להגשים את חלומכם הוא לרכוש את הידע שלכם בקורס ברמנים, ואם אתם שואפים להיות ברמנים מקצועיים ולהיות טובים במה שאתם עושים לכו על זה עד הסוף…
אז, בשביל להיכנס לעולם חיי הלילה שאתם כ"כ מפנטזים עליו, לעבודה שהיא בילוי, או סתם להרגיש לפעמים קרובים לאלוהים, השלב הראשון הוא להירשם לקורס ברמנים מקצועי ומקיף.
בתי הספר לברמנים מחזיקים מדריכים מנוסים ומקצועיים בעלי ותק נכבד מאחורי הבר ורובם עובדים בתחום בצורה כזו או אחרת. המדריכים עוברים הכשרה ובעלי ידע רב באלכוהול, אתם יכולים תוך חודש-שלושה חודשים (תלוי בתדירות המפגשים) לקבל את כל המידע הנדרש לכם לעבודה בבר. נכון שבשביל להיות ברמן טוב באמת צריך ניסיון בשטח אבל בכל תחום שלומדים בחיים זה כך.
בקורס אתם מקבלים הרבה ידע תיאורטי ובמקביל מתנסים בהכנת משקאות ובעבודה אמיתית בבר.
התייחסו לקורס ברצינות ולגמו כל פיסת מידע הניתנת לכם שהרי ידע הוא כוח ואין כמו ברמן טוב היודע את מקור כל המשקאות ואף עלול לספר סיפורים משעשעים מהיסטוריית המשקאות…
כמובן שחלק מהכיף הגדול של הקורס הוא בעצם טעימת כל סוגי האלכוהול הנלמד ותרגול עם אלכוהול אמיתי דבר בעל ערך מוסף בפני עצמו. הקורס פותח בפני פרחי הבר החדשים צוהר ללייפ סטייל הנכסף, עצם ההתחככות עם עולם חיי הלילה מהווה פתח להיכרויות חדשות בענף, מעבר לשפה חדשה, שימוש בעגה המקצועית של העבודה בבר,מציאת מקום עבודה ביתר קלות וכמובן תעודה המכירה בך כברמן מקצועי לכל דבר.
בנוסף, התעודה הבינלאומית שתקבלו תיתן לכם מעמד והכרה גם בחו"ל ששם מתייחסים למקצוע הברמן כמקצוע מכובד לכל דבר ועל כן במקומות רבים בעולם הברמנים מגיעים לרמת מקצועיות גבוהה, בשל העובדה שההתייחסות היא למקצוע לטווח הארוך אם לא לכל החיים.
בארץ, העבודה היא זמנית, לסטודנטים ברוב המקרים ונמשכת שנים ספורות, במקרה הטוב, זו גם הסיבה שנוטים כאן לעיתים לזלזל בהכשרת הברמנים המיועדים.
בכל בר יגדל ברמן ויתעצב בצורה שונה ויכול להתעלות על חבריו ביכולות מקצועיות מסוימות, אם זה בר מסעדה, בר מועדון, בר קפה, בר שכונתי וכו‘… בקורס נחשפים לסגנונות השונים וכל ברמן יכול לסווג עצמו לפחות לאיזה ברמן הוא היה רוצה להיות.
גם להיות מכונת ייצור לוודקה רדבול בבר מועדון זה סוג של מקצועיות. אבל מכאן ועד להמליץ לשתיין וויסקי ממולח על המאלט המעושן החדש שהגיע לארץ ועל תכונותיו המחוספסות בנונשאלאנט, פה קבור הברמן.
ואם תחשבו על הצרה הכלכלית ברצינות, תבינו שזו לא הוצאה כ"כ גדולה בהתחשב בעובדה שאתם רוכשים מקצוע בזמן כ"כ קצר שיחזיק אתכם לשנים לא מעטות והשכר שתקבלו יכול לנוע בסביבות ה100 ₪ לשעה. לא חסר מקומות בהם ברמנים מרוויחים 1000 ₪ למשמרת.
אולי אני לא כ"כ אובייקטיבית כי אני מדריכה בברמסטר אבל גם אני התחלתי את דרכי בקורס ברמנים כחיילת פעורה אשר אינה יודעת אפילו להגות וודקה ואינה יודעת מה ההבדל בין יין לבן לאדום למעט הצבע ושלא נדבר על קפה שבכלל לא לימדו בזמנו והיום בהרבה ברים נדרשים הברמנים להכין קפה ממכונת אספרסו מקצועית שגם לה שמורה תורה שלמה. הקורסים של היום מקצועיים ורציניים ומקיפים את כל הידע הנדרש לברמן מתחיל.
אז אם אתם רוצים שיאכילו אתכם בכפית את כל מה שאתם צריכים, ובנוסף לזכות בחוויה שלא תשכחו לעולם שהרי הקורס הוא בשורה התחתונה קורס כייפי ואתם באים ללמוד ובעיקר ליהנות ולצחוק, זו הדרך!! הצטרפו ועכשיו!! מומלץ בחום.