תקופת היובש , 14 שנים של "יובש" אלכוהולי , התיקון ה-18 בחוקה של ארה"ב הוא זה שגרם לתקופה זו שבה נאסר לחלוטין , למכור לקנות ולשתות באופן פומבי אלכוהול.

מעייף לא?
דווקא לא בדיוק, למען האמת התקופה הזאת הביאה איתה מהפכה גדולה לעולם הקוקטיילים , המוח האנושי באותם שנים לא הפסיק לחשוב ולחשוב , על מה? יותר נכון בעיקר על איך? איך לוגמים אלכוהול בלי להתפס!
הכוכבת של הסיפור שלנו היא בחורה אמריקאית מקליפורניה , ושמה , מרג‘ורי קינג , מרג‘ורי שהייתה באותם שנים , בשנות ה30 לחייה, נהגה לבצע "טיול" מוזר, מרג‘ורי חצתה את הגבול למקסיקו באופן תדיר, כדי לשתות מה? כן… טקילה.
אך הסיפור ממשיך, מרג‘ורי הייתה למען האמת נערת שעשועים, והיא עבדה בבר ליד טיחואנה, למרג‘ורי שלנו הייתה בעיונת , היא הייתה רגישה כמעט לכל סוגי האלכוהול , כולם מלבד הטקילה , הבוס שלה רצה לעזור לה והחל לערבב, ולערבב, עד שהוא מצא שילוב, שילוב שממנו הוא בנה שם עולמי, השילוב הזה ייצר את הקוקטייל שחלק יחשיבו אותו למפורסם בעולם, המרגריטה.
המרגריטה, היה הקוקטייל החם ביותר למשך המון זמן בעולם, הגישו אותו בכל בר מכובד בעולם , תקופת השיא של הקוקטייל הגיעה בשנות ה – 70 , שהצריכה הגבוהה של הקוקטייל גרמה לכך שמלאי הטקילה כמעט אזל.
היום מגישים את הטקילה עדיין במרבית הברים בעולם והוא עדיין נחשב לאחד מהקוקטיילים הנמכרים בעולם וניתן למצוא אותו כמעט בכל תפריט של בר אפילו הכי ממוצע שיש. בשנות ה- 2000 הטקילה קיבלה טוויסט קטן ונוספו לה טעמים רבים כגון: תות, פסיפלורה, מנגו ועד טעמים רבים.
כמו כן הקוקטייל זכה למספר צורות הגשה רב ביותר, שהכוס המקובלת ביותר היא כוס שעוצבה במיוחד למשקה ואף זכתה לשם כוס המרגריטה.
המרכיבים:
טקילה עדיף איכותית ככל שניתן , דרגת רפוסאדו , בדרגה זו מורגשים טעמים דומיננטיים של טקילה טובה , טעמים אלו משבחים את טעמו של הקוקטייל ,
2 oz טקילה.
1 OZ טריפל סק
0.75 OZ ליים
צורת ההכנה – מכניסים את כל המרכיבים לשייקר עם קרח , ומנערים טוב טוב ,
ולאחר סינון (עדיף כפול) , מוזגים הכל לתוך כוס המרגריטה.
אז חברים לחיים – או כמו שאומרים במקסיקו סאלוט!!!!
למידע נוסף בנושא סדנת קוקטיילים לחץ כאן