היום אנשים מחפשים בכל אירוע או יום גיבוש להכניס תוכן ערכי למפגש וחוויה חושית שתאחד את כל המשתתפים. אחד הרעיונות המקריים שיכולים להעניק את כל זה ושיכול לתרום לידע של המשתתפים בימי כיף של חברה, ימי צוות הוא ללא ספק סדנאות קוקטיילים לימי גיבוש שגם ילהיט את היצרים ויגרום להרבה חיוכים לעוף באוויר.

אין כמו אלכוהול כדי להרים את החגיגה ואת התחושה הטובה בין כל המוזמנים ולגרום לגיבוש לצוות עובדים. זו הזדמנות מעולה לשבור מתחים בין עובדים ומנהלים, בטח אם כאלה שפחות מחוברים ביניהם ובעיקר למטרות גיבוש הצוות, סדנת קוקטיילים לימי גיבוש מועברת על ידי ברמן מקצועי ומוכשר שעבר וסיים בהצלחה קורס ברמנים בבר מאסטר בהצלחה ובעל ניסיון בתחום וידע מעמיק בכל עולם האלכוהול. בהתחלה לא יתבקשו להיקשר אחד עם השני, אך במהלך סדנת אלכוהול ליום גיבוש, כשהאלכוהול יתחיל לזרום בדם, יתחילו להישבר הקרחונים ותחושת השחרור, הפיוס והשמחה ישלטו.

סדנאות קוקטיילים לימי גיבוש לחברות

כיום, סדנאות קוקטיילים לימי גיבוש שמועברים למגוון של אנשים, מתלווה לזה חוויה שהיא קולינארית משובחת עם הרבה סטייל ושיק. בראש הסדנה ינצח על הכול ברמן מקצועי ומנוסה, הוא יחשוף בפניהם את כל הקוקטיילים הנחשקים יזרים בדמם את האלכוהול האיכותי ביותר ויכיר להם את כל הסודות מאחורי הבר.

כאשר מדברים על סדנת קוקטיילים ליום גיבוש מדובר בפעילות חברתית ברמה גבוהה היא משתפת את כל הנוכחים ומעלה את רף השמחה והפתיחות בין כולם. ידוע כי אלכוהול הוא גורם שפותח לבבות ומצליח לחבר בין כולם, הסדנא היא שילוב של הדרכה מקצועית באמצעות מדריך מוסמך שמכיר את רזי האלכוהול והקוקטיילים שיעניק מידע מרתק אודות רזי האלכוהול, ילמד מה זה ערבוב ושקשוק יספק מתכונים של קוקטייל, לפי טעמן של כל משתתף ועוד.

סדנאות קוקטיילים לימי גיבוש

קוקטיילים מכל הסוגים

יש היום מגוון שלם של קוקטיילים חלק מוכר וחלק פחות, אך לכל אחד יש הוראות הכנה מדויקות שצריך להכיר על מנת שיצא משובח. כולם שמעו על ה- 'קוקטייל ווסקי שמבורד' או 'קוקטייל פסיפלורי', 'קוקטייל ג'ינג'ר ליצ'י קולינס' וכד'. בסדנת גיבוש לצוות העובדים או החברה, המדריך ילמד איך לעשות פיזית את האלכוהול כל אחד יתנסה בחוויה של לערבב בין החומרים, ילמד תוך כדי על חומרי הגלם המושבחים, על חשיבות הטריות והאיכות שלהם וישתמש גם בכאלה, בתום כל סדנה יקבלו המשתתפים את המתכונים עליהם התנסו, שאותם יוכלו להכין גם בבית ולהפתיע את המשפחה, החברים והיקרים שלהם בקוקטיילים טעימים ומשובחים.

יתרונות לסדנה של קוקטיילים

אם אתם מתכננים לעשות סדנאות קוקטיילים במהלך יום גיבוש לעובדים, כל אחד מהעובדים יוכל לטעום ולהתנסות בקוקטייל כזה או אחר לפי טעמו האישי, להשתתף במשחקי חברה עם הרבה הומור וחיוכים, שיגבשו בין כל הנוכחים. הבר מאסטר גם יספק אנקדוטות אודות הניסיון שלו וההכרות שלו עם עולם האלכוהול, יספק סיפורים פיקנטיים ומרתקים וייתן את מידע על שתייה מבוקרת וצריכה בריאה של אלכוהול. כל המתכונים יישלחו למשתתפים למייל האישי.