סצנת חיי הלילה מהווה חלק חשוב ומרכזי מאד בחייהם של רבים ואפשר למצוא בה ברים וגם לא מעט מועדונים. אלה מגישים למבקרים בהם מבחר רחב של משקאות אלכוהוליים, שאת חלקם מכינים בו במקום והם מתבססים על מתכונים בני לא מעט שנים. בין אם אלה קוקטיילים משובחים, יינות, בירות או משקאות אחרים, "כבדים" יותר, כדי להגיש אותם נכון וגם לדייק טעמים, חשוב ללמוד את התחום אך ורק אצל המומחים.

תעודת מקצוע בינלאומית

קורס ברמנים בפאב אמיתי ומוביל, כמו בר מאסטר, הוא בדיוק הכתובת למי שחולם לעסוק בתחום ולקבל תעודה בינלאומית של W.B.S.A. תעודה זו מקנה למקבלים אותה לעסוק באופן מקצועי בתחום ולהשתלב בברים ובמקומות נוספים, המגישים אלכוהול.

מדריכים מקצועיים

אחת הסיבות מדוע בר מאסטר הוא מקום מתאים לרכוש את המקצוע קשורה במדריכים. המשתתפים בשיעורים המועברים בקורס נחשפים למיטב המדריכים בתחום, אלה, העוסקים בו לא מעט שנים ומכירים היטב את חיי הלילה. בנוסף, זוכים התלמידים לקבל את מלוא תשומת הלב במהלך הלימודים וכך יכולים להתכונן כהלכה "לחיים האמיתיים".

התחייבות לעבודה בתום הלימודים + סטאז' מעשי

סיבות נוספות מדוע בר מאסטר הוא המקום לרכוש בו את המקצוע הן התחייבות לעבודה בסיום הקורס וגם סטאז' מעשי מאחורי הבר. רבים מהמשתתפים בקורס מעוניינים לעסוק בתחום באופן מקצועי ולא רק לרכוש ידע. המסיימים אותו בהצלחה יכולים להשתלב במהירות בעבודה וגם לקחת חלק בסטאז' מעשי, המכין אותם כהלכה לתחום. במהלך הלימודים הם רוכשים כלים חשובים, לומדים על רזי המקצוע וגם נכנסים למגוון של 100% אלכוהול פרימיום איכותי. הלימודים בבר מאסטר מקנים להם ידע רב ומאפשרים להם להתנסות בפועל ולפתח את כל המיומנויות הנדרשות לשם כך.

לימודים בפאב אמיתי

בבר מאסטר, שלא כמו בבתי הספר האחרים, משתתפים התלמידים בשיעורים המתקיימים בפאב אמיתי. כך הם מתרגלים את כל מה שלמדו בסביבה המתאימה ולאט לאט סופגים את האווירה של המקום, זו המאפיינת ברים רבים. הם לומדים את הנושא כשהם עומדים מאחורי הבר ולצדם הכלים השונים, שבהם נעזרים הברמנים בעבודתם ביום יום.

מחיר נוח לנרשמים

ובל נשכח גם את עניין המחיר. הלימודים בבר מאסטר מוצעים במחירים נוחים ומשתלמים מאד וצעירים אחרי הצבא יכולים לנצל את הפיקדון הצבאי שלהם לטובת הלימודים. לא צריך לפתוח תכנית חיסכון ואפשר לרכוש מקצוע לחיים בעלויות אטרקטיביות מאד.