"אז אולי תהיה ברמן?, זה אחלה כסף וגם מעניין"
"כן, אבל אני באמצע לימודים" , "אני עובד ביום", "אין בית ספר לברמנים קרוב אליי"
נו, אז תעשה קוויקי בר ! בשביל זה יש בר מאסטר
קורס ברמנים מתחלק לשני חלקים, התיאוריה והפרקטיקה. על מנת להכיר את התחום, לשלוט בו ולקבל תעודת ברמן מקצועי, יש לעמוד בהצלחה בדרישותיו המלאות של הקורס.
רוצים לראות המלצות על קורס הברמנים בבר מאסטר? לחצו כאן

קורס ברמנים לחיילים, סטודנטים וצעירים בכלל

מדובר בתחום שמושך אליו בעיקר צעירים, סטודנטים שמחפשים הכנסה בזמן הלימודים, חיילים משוחררים שעוד לא החלו ללמוד או צעירים שמבקשים לעסוק במקצוע שמשלב הנאה והכנסה יפה. אנחנו רוצים את זה, מהיר, מקצועי, מותאם לקצב החיים שלנו.
בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. קורס הכנה לעבודה, נבנה כך שהוא מאפשר לצעירים לקבל את כל המידע הרלוונטי, במקום מרוכז, לסיים את הקורס בפרק זמן קצר ולצלול לעבודה.

למה כדאי לחיילים לקבל את קורס הברמנים עם בר מאסטר?

כל הידע התיאורטי שברמן צריך לדעת, מוגש לכם בצורה קלה ועניינית באתר מעוצב ונוח לגלישה. באמצעות מערכת לימוד משוכללת, פרי פיתוח של בר מאסטר הכוללת סרטוני וידיאו, חומר כתוב וסימולציות, תוכלו ללמוד בקצב ובזמן שלכם, לחזור על נקודות שלא הבנתם או להתקדם מהר יותר משיעור לשיעור.
שורה תחתונה, אתם שולטים בקצב, אתם שולטים בזמן
והתוצאה מקצועית ומהירה הרבה יותר.

יתרונות ברורים לחיילים ולמי שעסוק

  • ללמוד מכל מקום ובכל זמן. בקורס הכנה לעבודה של ברמאסטר אין מחויבות להגיע פיזית בשעה יעודה. אפשר ללמוד בערב, בבוקר או ביום מרוכז אחד, כל אחד לפני האופי וסדר היום שלו.
  • לא הבנת עד הסוף? לא אצלנו. כשלומדים בכיתה לפעמים מפספסים או לא מבינים עד הסוף חלק מהחומר, כאשר מדובר בקורס מקוון, אפשר לחזור על הדברים שוב ושוב, בלי לחץ
  • וזה גם עובד לצד השני, היות והקורס הוא אישי, כל אחד מתקדם בקצב שלו ויכול לרוץ מהר יותר על החומר, זאת בהכנה כמובן שעמד בדרישת השיעור הקודם
  • בסיום קורס הברמנים מקבלים תעודה בינלאומית של ברמן מקצועי, ממש כמו בקורס פרונטאלי

ומה עם תכלס עבודה על הבר?

לצד הלימוד המקוון עוברים הלומדים מרתון עבודה על הבר. מדובר בחמישה מפגשים תכליתיים בהם אין בזבוז זמן על מה שאפשר להבין לבד, אלא רק התמקדות בתכלס עבודה. פתיחה וסגירה של בר, עבודה בתנאי לחץ, הגשה והכנה של קוקטיילים ועוד.
במפגש הפרונטאלי זו גם ההזדמנות שלכם לחדד את מה שלא יושב טוב, לשאול את כל השאלות, להתנסות באינטראקציה חברתית ולשמוע סיפורים מברמנים מנוסים שעושים את זה יום , יום.
אך, אין כמו האדרנלין שזורם בסדנאות האלה, לתחושה הזו של לעמוד מאחורי הבר שאתה בטוח בעצמך ויש לך את הידע הדרוש לכבוש את הקהל.

ומה עם המחיר?

היות ומדובר בקורס שרובו מקוון, שכר הלימוד נמוך יותר מקורס פרונטלי מלא ומאפשר ליותר צעירים להיכנס לתחום במינימום השקעה.
אז יש ברמאסטר, כבר אמרנו ?