איך לא חשבו על זה קודם?

נעמה יושבת בבית קפה בצהרי יום שישי עם הקפה והלפטופ, רואה אנשים, נהנית מהיום החופשי והשמש, נכנסת לפייס, מעלה סלפי לאינסטגרם ובמקביל צופה בשיעור מוקלט על קוקטיילים דרך מערכת הקורס של בר- מאסטר
כן, נעמה כמו הרבה צעירים אחרים, הבינה שהיום אפשר לעבור קורס ברמנים, לקבל תעודה ולהתחיל לעבוד, בזמן שלה ובקצב שמתאים לה. המערכת זמינה לה בנייד, בסמארטפון ומתי שנוח לה היא נכנסת, חוזרת, עושה את המשימות ועוברת לשלב הבא.
בעוד יומיים יש לה מרתון ביצועים על בר אמתי, עם כל החבר'ה מקורס הברמנים. משקאות שמנת, לימון, טכניקות מזיגה, סימולציות של לחץ, פתיחה וסגירה של הבר. אקשן, אקשן ותכלס מה שצריך לדעת. זו גם ההזדמנות שלה לשמוע איך הולך לאחרים, לקבל רכילות חמה מהשטח מהמדריך החתיך שמלווה את הקורס ובכלל להרגיש את הדופק עולה יחד עם המוזיקה כמו שקורה בכל מפגש בבר- מאסטר.
אימא שלה צוחקת עליה שלא ברור אם היא לומדת או הולכת למסיבה, אבל נעמה, שמחכה לרגע שתשב עם היועץ שיעזור לה למצוא עבודה שמתאימה לא רק לסדר היום שלה אלא גם לאופי, לא מאמינה איך לא חשבו על זה קודם.
בסך הכול שבועיים עברו מאז שהתחילה ללמוד בבר- מאסטר והיא כבר מרגישה שהיא יודעת מספיק ויש לה בטחון לעמוד על הבר, ליהנות מזה, להרוויח כסף ולהתחיל לתכנן את הצעד הבא.

ככה זה אצלנו, למידה אישית בקצב שלך, בלי לבזבז זמן

לא עוד חוברת לימוד סטנדרטית ומשעממת, שבדיוק שכחתם לשים בתיק בדרך לשיעור,  אלא פורמט צבעוני ואינטראקטיבי, המשלב מצגות, סרטוני המחשה. שכל החומר זמין לכם כל הזמן, אפשר ללמוד בכל שעה ומכל מקום, לחזור שוב על דברים שלא הבנתם ולהתקדם בקצב לימוד אישי, ללא קשר לשאר חברי הקבוצה.
מדובר בקורס שנבנה על ידי מספר בעלי ברים מובילים, עם התובנות, הנקודות וההצלחות שהופכות ברמן לאייקון. הכול אצלכם בלחיצת כפתור.

אתם שואלים אנחנו עונים

*איך עוברים בין חלק לחלק ? מה, אני מחליט מתי אני מוכן, איך אדע שאני באמת שולט בחומר?
קורס מקוון הוא אולי יותר נוח אך הוא בטח לא פחות רציני. בתום כל חלק תצטרכו לעבור מבדק קצר, המבוסס על החומר הנלמד, רק לאחר שתעברו אותו, יפתח לכם החלק הבא במערך הלימוד.
*ומה קורה אם אני רוצה לחזור ולתרגל את מה שכבר נלמד?
אין בעיה, בכל שלב אתה יכול לחזור לשעורים שכבר פתוחים, לקרוא, לצפות בסרטונים , לתרגל ולחזק את מה שדורש חיזוק. זהו היופי בשיעור מקוון, הכול זמין במחשב או בנייד.
*אני סטודנט שרוצה לעשות קורס ברמנים על מנת להרוויח כסף במהלך הלימודים, האם קורס שמשלב בין שיטה מקוונת לפרונטלית מתאים לי?
סטודנטים רבים טרודים ועמוסים בלימודים ולא היו רוצים לנסוע בכל פעם למקום לימוד אם אפשר ללמוד בצורה נוחה וזמינה מהבית, בשעות מאוחרות יחסית. החשיבה מאחורי קורס הכנה לעבודה זה לפתוח את האופציה של קורס ברמנים גם בפני מי שעסוק נורא או גר במקום מרוחק מבית הספר ורוצה ללמוד בבית ספר איכותי, עם מוניטין.
*השתחררתי עכשיו מהצבא, יש לי זמן ואני מחפש לקבל תעודת ברמן כאן ועכשיו, לא מתאים לי ללמוד פעם בשבוע וסתם לחכות בין שיעור לשיעור, מה אפשר לעשות?
אם אתה בוחר ללמוד קורס פרונטלי שמתקיים ביום ושעה מסוימת, אכן בדרך כלל פעם  בשבוע, אין מה לעשות אלא לחכות לשיעור. אם בחרת בקורס הכנה לעבודה, שנלמד חלקו באופן מקוון, אתה עצמך שולט בקצב ההתקדמות. אם יש לך זמן להקדיש ללמידה, תוכל לסיים את החלק העיוני הרבה יותר מהר ורק להגיע למפגשים המרוכזים על הבר. אין ספק שבדרך כזו תסיים את קורס ברמנים הרבה יותר מהר ותוכל להתחיל לעבוד
צרו קשר לכל שאלה ועניין ונשוב אליכם בהקדם