איך להגדיל את הטיפים על הבר – לדאוג לרמת השירות

מעבר למקצועיות של כל אחד מאתנו בכל תחום, הרי שהמקצוענות האמיתית של מי שעובד מול אנשים, מתבטאת בנושא החשוב מאוד של השירות. קורס ברמנים מלמד אתכם את רזי המקצוע אך חשוב שתלמדו ותבינו גם איך לתת את השירות בצורה הכי נכונה שרק ניתן. אותו קורס ברמנים מקיף, שאנו מעבירים בבר-מאסטר, הוא כזה שמנסה לתת נגיעה בכל ההיבטים של המקצוע ובמיוחד  בנושא איכות השירות ואומנות המכירה על הבר.
לכל אחד מאתנו הסבלנות שלו וגם אם היינו כולנו אותם ברמנים ובעלי אותו אופי הרי שהיינו נפגשים כל רגע עם לקוח בעל אופי אחר. החוכמה היא לנסות ולקרוא את הלקוח כספר פתוח עד כמה שניתן ואז לדעת איך לגשת אליו ואיך לתרום לכך שייהנה בצורה אולטימטיבית, ואז הטיפים בדרך!. רק בתי ספר לברמנים שמבינים זאת ידריכו אתכם בנושא, אך אתם תהיו אלו שייקחו את העניין צעד קדימה ותדגישו את נושא השירות.
רק בבר מאסטר מעניקים לתלמיד שיעור איכות השירות ואומנות המכירה בו מלמדים את התלמיד כיצד להעניק ללקוח חוויה בלתי נשכחת על הבר ובכך להגדיל את הטיפים שלנו באופן משמעותי.

"לזרום" נכון עם המבלים

בתור ברמנים מקצועיים עליכם להיות סוג של שחקנים. אצלנו בבר מאסטר דואגים להמחיש לתלמידים את הקשר החשוב בינם לבין הלקוח בכל זמן הבילוי. הדבר חשוב לנו מאוד, מעבר להדרכה המקצועית של הכנת המשקאות. "פרצוף של מיליון דולר" כמו שאומרים, הוא מה שמאפיין ברמנים טובים, שהם בסופו של דבר גם אנשי מכירות לא קטנים.
הם משווקים את המשקאות ומגדילים את הכמות שאנשים ישתו, דרך האישיות שלהם. "הסתחבקות" נכונה עם חבר‘ה שיושבים על הבר היא המפתח לשיחות חולין או אפילו לשיחות מעמיקות יותר. אנו חיים בישראל, ברמנים יקרים, וזו מדינה קטנה שבה כולם מכירים את כולם איכשהו, כך שתמיד יהיה איזה נושא לשיחה. אם תהיו קרובים לבליינים (אבל לא יותר מידי) תהיו ברמנים שלא תהיה להם בעיה עם כמות הטיפים שהם מקבלים.

להדגיש את הפינוק

לעתים יש לקוחות שלא תמיד מבינים כי אחרי הכול, עומד מולם אדם שמעוניין להתפרנס. ברמנים מדורגים גבוה יותר ממלצרים למשל ולכן אם המלצר מקבל טיפ אז למה שהברמן לא יקבל. אותו קורס ברמנים שלנו, בבר מאסטר, הופך אתכם למקצוענים של ממש, עקב התרגול הרב שאנו מעניקים והקניית ערכים מוספים שבהם כל ברמן טוב צריך להצטייד, אז תשתמשו בזה.
היכנסו לראש של הלקוחות ותבינו איך כדאי לפנק אותם ולהרשים אותם במה שאתם יודעים לעשות. ברמנים שמשדרגים את הבילוי של הלקוחות שמולם, מקבלים יופי של טיפים והכול זורם להם כמו שצריך. אך הנקודה החשובה והמעשית יותר מגיעה על ידי כך שלעתים יש לרמוז או להזכיר (בעדינות כמובן), לאותם בליינים שמבקשים חשבון בדרך החוצה, עד כמה השירות שלכם היה טוב ומפנק כדי שיבינו כי טיפ זה באמת לא רק אבקת כביסה.
זכרו מותר וצריך לפנק רק בהתאם למדיניות הבר בו אתם עובדים