ברמן טוב הוא בראש ובראשונה אדם שיודע לערבב משקאות אך האיכות שלו עולה כל עוד הוא יודע לתקשר עם לקוחותיו ולעשות פעלולים שונים ומגוונים עם המשקאות אותם הוא מוזג. אין ספק כי עולם המשקאות הוא עולם מופלא ומלא ידע אותו יש לרכוש על מנת להיות ברמן איכותי ומקצועי. להפתעתכם הרבה (או שלא), ישנם סוגי ברמנים רבים אשר כל אחד מביא אתו את התכונות הייחודיות שלו אך ללא צל של ספק, הברמנים כולם מוזגים ומערבבים משקאות וקוקטיילים. בין אם עברתם קורס ברמנים ובין אם ויתרתם על התענוג, ככל שתרכשו יותר ניסיון, כך תתמקצעו יותר בתחום ותהפכו למקצועיים יותר

סוגי הסדנאות השונות

ישנם לא מעט תתי התמחויות באלכוהול, מי מאלו שמתמחים בסוגי הבירות השונים, אחרים בחרו להתמקצע בהכנת קוקטיילים, בסוגי הוויסקי השונים, ביין והרשימה עוד ארוכה. כל אחת מהסדנאות מאפשרות לכל תלמיד ליהנות מידע רב ונשגב מעולם אחד של תחום האלכוהול וככל שההתמקצעות תהיה רבה יותר, כך ניתן להכריז על עצמכם כברמנים מקצועיים שמתמחים בהכנסת סוגים שונים של משקאות אלכוהוליים. נדגיש שוב כי, אין ספק כי כל אדם יכול למזוג בירה לכוס אך לא כל ברמן ידע לצורך העניין להתאים בירה ספציפית ללקוח. ברז בירה נגיש לכולם, אך רק ברמנים מקצועיים יצליחו לעשות את ההתאמה המושלמת. אין ספק כי סדנאות קוקטיילים יכולות להעשיר את הידע שלכם באלכוהול, כך תבינו כיצד מערבבים סוגים שונים של אלכוהול עם תוספות מיוחדות שהופכות את המשקה לאיכותי טעים ומשכר.

סדנאות וויסקי

כמה סוגי וויסקי קיימים בשוק? כיצד יודעים כמה קוביות קרח לשים במשקה, כיצד מגישים את הוויסקי, איזו כוס מתאימה למזיגת וויסקי ? אם אתם יודעים את כל התשובות ועוד, אז אין ספק שאתם אוהבים וויסקי ושותים / מגישים אותו על בסיס קבוע. כך או אחרת, אם אתם רוצים למצוא את התשובות לשאלות אלו ועוד, סביר שתיהנו בקורס ברמנים אליו תרשמו. קורס ברמנים מקצועי יאפשר לכם להרחיב את הידע מעולם הוויסקי ותלמדו מהו וויסקי איכותי, כיצד מכינים וויסקי, אילו טיפוסים אוהבים / מעדיפים וויסקי ועוד שלל נקודות שחשוב לדעת כברמן מקצועי ו/או כחובב אלכוהול.

סדנאות יין

סדנאות יין יאפשרו למשתתפים להכיר ולטעום סוגי יין שונים, להבחין בהבדל שבין יין יבש לחצי יבש, להכיר יינות שהוכנו בציר ולהבין מהו בכלל בציר ומהי הדרך להכנת יין משובח. הליך הכנת היין הוא מעניין מאוד ותורם רבות ליכולת ההבנה של הברמן ושל חובב המשקאות האלכוהוליים בכלל וחובב היינות בפרט. סדנת יין תאפשר לכם להבין אילו יינות נכון לשלב עם סוגי האוכל השונים וכמובן שתכירו את פקקי השעם השונים ואת החביות בהן משמרים את היינות. בתום הסדנא סביר שתדעו יותר משידעתם בתחילתה וזה כשלעצמו מחזיר את ההשקעה.