לפעמים כולנו צריכים קצת לשבור את השגרה היומיומית שלנו. במהלך השבוע, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לצאת עם החברים אבל בסוף השבוע, אפשר בהחלט לארגן יציאה כיפית עם כמה זוגות. מה שכן, מומלץ לתכנן את היציאה עוד בתחילת השבוע ולבדוק איזה יום הכי מתאים ומסתדר לכולם להיפגש. זה יכול להיות חמישי, שישי או שבת.

מסעדה עם ברמן איכותי

אפשר ורצוי להתחיל את היציאה עם מסעדה איכותית הכוללת בר ברמה גבוהה עם בודר קורס ברמנים המפעיל את הבר, שאתם אוהבים ומכירים את האוכל המוגש בה ואת האלכוהול המוגש. זו יכולה להיות מסעדה באזור מגוריכם או מסעדה באזור קצת יותר מרוחק מכם. אם יש לכם רכב, זאת לא צריכה להיות בעיה ואפשר בהחלט לצאת מהעיר בה אתם מתגוררים לעיר אחרת (שנמצאת סמוכה או קרובה). מה שכן, קחו בחשבון שבמידה ואתם לא נעולים על מסעדה אחת ספציפית ותרצו לגוון, תוכלו להגיע לתל אביב ולהנות ממגוון גדול של מסעדות בכל מיני טווחים של מחירים המגישות סוגים שונים של מנות ממטבחים שונים. תוכלו להיעזר באינטרנט ולקרוא המלצות על מסעדות בתל אביב בפורומים, ברשתות החברתיות ובאתרים המתעסקים באוכל.

לאחר שבחרתם את המסעדה ולפני שאתם מזמינים את האלכוהול מהברמן, תנו לנו לשתף אתכם במספר המלצות למשקאות אהובים.

המלצות למשקאות אלכוהוליים

מרטיני

כל אדם שעבר קורס ברמנים מקצועי ימליץ על משקה נקי וחלקלק המכיל 47.3 אחוז אלכוהול. שלבו אותו עם מעט ורמוט וזיתים ירוקים ותחליקו אותו טוב מאוד בגרון. מומלץ לא לשתות ממנו יותר מדי, כי אתם לא רוצים לחטוף הנגאובר רציני מדי.

בירה

אין כמו המשקה הזה. מדובר על אחד המשקאות הפופולאריים והנצרכים ביותר במיוחד על ידי ברמנים בבר מאסטר, בקרב גברים וגם בקרב נשים. מבירה אי אפשר להשתכר באמת והיא מתאימה לכל אוכל שתאכלו. אם אתם רוצים לשמוע לנו, הזמינו לעצמכם בירה "לוונבראו" בעלת מרירות נעימה או "גינס" שהיא בירה כהה, עשירה ואחת שמתגלה כמשקה קליל ובעיקר מרווה. אם אתם בעניין של בירה בטעמים ורוצים אחת קלילה, תוכלו לנסות בירה "שאנדי".

קוניאק

משקה שעד לא מזמן רק האוכלוסייה המבוגרת צרכה אותו. כיום, לאחר שרבים מהסטודנטים בקורס הברמנים של בר מאסטר הכניסו אותו לתודעה, הוא גם פופולארי מאוד בקרב צעירים. אפשר להגיש אותו עם הרבה קרח, עם טוניק, עם ג'ינג'ר אייל וכמובן ניתן להזמין אותו גם כצ'ייסר.

רום

אם תשלבו אותו במשקה כמו מוחיטו, הוא ישדרג לכם את כל המשקה. אם תרצו אותנו נקי, העדיפו רום לבן. אמנם הוא לא תחליף לוויסקי או קוניאק, אבל הוא בהחלט עושה את העבודה.

וודקה

אי אפשר איתה ואי אפשר בלעדיה. היא חזקה ומומלץ לשתות אותה בצורה של צ'ייסרים. בשנים האחרונות, יצאו כל מיני גרסאות של וודקה, כולל וודקה בטעמים. אם אתם מתחברים לחוזק ולטעם, וודקה היא המשקה בשבילכם.

בריזר

משקה קליל ביותר עם אחוזי אלכוהול בודדים. הוא עדין ומגיע במגוון של טעמים. יכול להשתלב בכל ארוחה. אם בא לכם משקה מוגז מעט וגם אלכוהולי, אתם תהנו ממנו.