טיול בחו"ל, ביקור בבארים המקומיים חשוב בדיוק כמו לחקור את הנופים השונים, לחוות את המוזיאונים, המסעדות, האריכטקטורה ובתי הקפה. בבר המקומי מתאפשרת למטייל לחוות את התרבות המקומית ממבט קרוב, בלי פילטרים ובלי מעצורים. גם אם אתם לא מתחברים לתיאור, קרוב לוודאי שכאן הצלחנו לקבץ עבורכם כמה פאבים הזויים במיוחד שמהווים אטרקציה תיירותית בפני עצמם.

קליניק בר בסינגפור

אל תתנו לעצמכם להתבלבל – כשמו כן הוא. דמיינו את עצמכם פוסעים אל עבר בית החולים ולוגמים עוד שוט של ויסקי.. החמצתם את האידיאל? קונספט שלא בדיוק מתחבר נכון? אז תחשבו שוב. הקליניק בר שבסינגפור הוא מעין מסעדה, בית חולים ובר שתוכנן ועוצב על ידי האדריכל ההולנדי קלאק קוואי. הפאב כולו מאובזר בתאורה שאופיינית לחדרי ניתוחים, כיסאות גלגלים, מיטות אשפוז ועוד פריטים רבים וטובים שנרצה לראות רק בתור תפאורה ביזארית.

לא לבעלי נטיות אובדניות

לפעמים אנחנו רוצים להימלט מהצרות עם כוסית מרעננת של משקה חריף או כוס בירה קרה. אז הכל טוב ויפה אלא אם כן התפאורה בפאב פשוט לא נותנת לכם להימלט מתחושת האובדנות. בנימה זו, אנחנו רוצים להוריד את הכובע בפני המעצב השוויצרי הנס רודי שבזכותו העיירה גרוייר שבשווייץ לא צריכה להתהדר רק על הגבינה המשובחת שלה. בפאב "הגולגולת" תוכלו למצוא תפאורה מורבידית למהדרין שכולה על טהרת העצמות והגולגולות.

שר הטבעות או שר המשקאות?

ושוב חזרה למזרח הרחוק והפעם במנילה, בירת הפיליפינים. בהתבסס על הטרילוגיה המפורסמת של ג'ון רונלד רעואל טולקין, כל המלצרים בבר הם גמדים. התפאורה הקסומה בפאב נותנת לכם מיד תחושה כאילו נכנסתם ממש לתוך אגדה. והאגדה רק תתעצם כשתגלו בו מעל מאה סוגים שונים של בירות מרחבי העולם!

טרקטור ובירה – מה עוד צריך

וממנילה החמימה להלסינקי, בירת פינלנד הקפואה. ברחבי הבירה תוכלו למצוא את פאב הטרקטור. הפאב מצויד עם דלפק טרקטורים ויושבי הבר כולם נהנים מאווירה קסומה של טרקטורים ובירה. בהחלט הדרך ללמד אנשים לא לשתות בזמן הנהיגה.