התמקצעות בעולם האלכוהול – לפני הכל חייבים להיות מקצועיים

הדרך להצלחה כברמן מוביל מתחילה קודם כל בבחירה נכונה של המקום שבו אנו מעוניינים ללמוד. בנוגע לתחום זה של ברמנים, עליכם לדעת איך בוחרים בית ספר לברמנים. הבחירה חייבת להיות כזו שתשים דגש על רמת הלימודים, כמות התרגול המעשי, האם התרגול נעשה על אלכוהול אמיתי או מים וצבעי מאכל, איכות המדריכים, אילו עזרי לימוד קיימים בקורס הברמנים על מנת לסייע לתלמיד ללמוד את החומר הנלמד ופרמטרים נוספים. אנו בבר מאסטר שמים דגש נכבד על הנקודות האלו ולכן הסיכוי שלכם לעבור כאן קורס ברמנים, שיתרום רבות הן להצלחה העתידית שלכם כברמנים, והן לחוות חוויה חד פעמית מלאה בהנאה, חברים והמון אלכוהול, הוא גדול ואפילו וודאי.

יתרון לברמן מקצועי

הכנת קוקטיילים לבליינים שאינם מבינים בשתייה לא תעניק לכם הצלחה גדולה אך ערבוב והרכבת משקאות לבליינים שמכירים אלכוהול יהפכו אתכם לכוכב עולה שאנשים כבר מכירים ויודעים כי כיף לשבת מולם ולהזמין את המשקה שלו חיכו כל היום. המקצוענות היא הבסיס לכל תחום ובעיקר לעבודה בבר ולכן קורס ברמנים מקצועי שתעברו אצלנו בבר מאסטר, על ידי המדריכים המנוסים והמקצועיים ביותר בתחום בעלי 5 שנים מינימום מאחורי הבר והליך הכשרה ארוך, הוא זה שיפתח בעבורכם קריירה אמיתית ומוצלחת מאחורי הבר.

להרגיש את המבלים בפאב

אחרי שעברתם קורס ברמנים איכותי בהצלחה, הרי שכרגע חובת ההוכחה היא עליכם. ברמנים עובדים מול אנשים ולכן מדובר באופי מיוחד של עבודה. קורס ברמנים איכותי מבהיר לתלמידיו כי מאחר וברור כי האדם שמולכם אינו מכונה, הרי שיש לו דרישות שונות ומגוונות ולעתים גם אופי לא הכי קל. זה מצריך מכם להיות אנשי מקצוע כדי שלא סתם תיקראו ברמנים, מאחר וברמן טוב הוא גם פסיכולוג לא קטן.

על הברמן להיות סבלני ובעל יכולת להתמודד עם סקאלה רחבה ביותר של מצבים. ברמנים מקצוענים מנסים להרגיש את הבליינים שמסביבם בכדי לראות תמיד "לאן הרוח נושבת" ובכך לראות שהכול בסדר אצל כל מי שהזמין מהם משהו. תרגול בתנאי בר אמיתיים, כפי שנערך אצלנו בבר מאסטר, ייתן לכם את היתרון שבו האנשים ליד הבר יקבלו את הרושם שיש מי שהיחס שהם דורשים חשוב לו באמת. בבר מאסטר הקורס מתקיים הכי קרוב למציאות, האווירה, המוזיקה, התאורה, האלכוהול האמיתי הם שעושים את ההבדל ומכינים אתכם לכל מכשול וקושי שתתקלו בעבודתכם כברמנים.

לשים דגש על השירות ועל הקשר עם הלקוחות

עוד אלמנט מאוד חשוב להצלחה של ברמנים הוא גם עניין השירות. שירות טוב לא צריך להיות רק סיסמא, עליו להיות אמיתי וכנה עד כמה שניתן. ברמנים טובים הם כאלו שגורמים לכך שההזמנות של הלקוחות בוצעו במהירות ובדייקנות. מעבר לכך הם שומרים על קשר עין עם הלקוחות כל הזמן. ברמנים איכותיים אינם מחכים שהלקוח ירגיש לא בנוח או שירגיש כי אינו מקבל את תשומת הלב המגיעה לו.

יש לגשת מדי פעם בעצמכם ולבדוק מה העניינים. זה נותן הרגשה חברית ואישית ותורם רבות להערכה של הלקוחות בדרך להצלחה שלכם. אנשים יכולים להיות לא קלים לעתים, אך אם תהיו ברמנים חכמים ותיקחו את הכדור למגרש שלכם, תבינו כי עליכם לא לחכות תמיד לדרישות הלקוח אלא שתהיו אתם היוזמים, ששולטים בכל הנעשה.

זכרו כי שירות זה לא רק המהירות של ההגשה, שירות מאחורי הבר תומן הרבה מאד דגשים עליהם לומדים הבוגרים של בר מאסטר במהלך הקורס כגון: ידע, ביטחון עצמי מאחורי הבר, תנועה בתוך הבר, מזיגה נכונה של המשקאות, היכרות מעמיקה עם עולם המשקאות והקוקטיילים, טעימה של עשרות מותגים מכל הסוגים.

אז שיהיה בהצלחה,