כמו בכל מקצוע, גם את אותם ברמנים לעתיד מעניין לדעת כמה מרוויח ברמן בעבודתו. אל תשכחו כי קודם כל אתם צריכים לדעת איך בוחרים בית ספר לברמנים שיביא אתכם להיות ברמנים איכותיים. חשוב שתגיעו למקום עבודה חדש עם כמה שיותר ידע ואם בית הספר שלכם היה רציני, הוא נתן לכם שעות רבות של תרגול ובכך גם הפך אתכם לבעלי ניסיון מסוים והדבר מאוד חשוב. כאן בבר מאסטר אנו מקפידים מאוד על תרגול אמיתי עם משקאות אמתיים ולא דמויי משקאות וכד‘, מאחר ורק כך תהיו מוכנים לעבודה רצינית ומכניסה.

הכנת מספר קוקטיילים פשוטים לא יזכו אתכם בהרים של כסף, אבל ידע רב וטכניקות מקצועיות להכנת כל משקה שקיים, יאפשרו לכם להשתכר בין 45-65 ₪ לשעת עבודה כשאתם מתקבלים כמתחילים ובין 100-150 ₪ כשאתם כבר בעלי ניסיון. מדובר בשכר גבוה לשעת עבודה מאחר ובמקצועות רבים בשוק העבודה התשלום אינו כה גבוה לשעה, גם אם העובד הוא בעל מקצוע וניסיון בתחום עבודתו המסוים.

כמה מרוויח ברמן – הדבר תלוי גם במספר השעות שעבד

בסופו של דבר כולנו רוצים לדעת עם איזה צ‘ק אנחנו יוצאים בסוף החודש. אז מאחר ואת זה לא לומדים באף קורס ברמנים, אך כמובן שמדברים על זה, ומאחר ואי אפשר לדעת מדויק, הרי שזהו דבר משתנה. ברמנים משתכרים בדרך כלל לפי שעות כך שעליהם לעשות את החשבון של כמה שעות הם יכולים לעבוד באותו החודש.

חלק מאותם ברמנים הם לעתים סטודנטים שלא עובדים כל החודש ולכן שכרם יהיה נמוך מאלו שעבדו כמעט כל ערב. הדבר הטוב הוא שמדובר בשכר גבוה לשעה כך שמי שיצליח לארגן לעצמו מספיק משמרות ייצא עם משכורת נאה ובכך יממן לעצמו את הלימודים למשל. אל תשכחו כי מדובר בעבודה רצינית ומקצועית הדורשת מכם המון ולכן עליכם לתמרן בין מספר שעות העבודה למנוחה, כדי שתמשיכו להיות ברמנים מקצועיים וסבלניים שנהנים מהעבודה.

כמה מרוויח ברמן – לא לשכוח את הטיפים

יתרון גדול נוסף שיש בעבודה של ברמנים היא זאת שכשעובדים עם אנשים, ועושים עבודה טובה, ניתן גם לסמוך על כך כי אפשר לקבל טיפים פה ושם. אם תקפידו לעבור קורס ברמנים איכותי אצלנו בבר מאסטר הרי שתלמדו את רזי המקצוע מאנשי מקצוע בעלי ניסיון שמכירים את התחום לעומק. כל אחד מהמדריכים יכול בקלות לתת לכם מספיק עצות איך לפנק את הלקוח ולזכות בטיפ נאה מצידו.

בנוסף, לנו בבר מאסטר יש סימולטור תרגילים ממוחשב שהוא ייחודי לבית הספר שלנו ואינו נמצא באף בית ספר אחר. סימולטור זה מעניק לכם תוספת אדירה של ידע וניסיון, בכך שתוכלו להתאמן שעות נוספות וחשובות מאוד, על הרכבה מקצועית של כל משקה שקיים. כל האלמנטים המקצועיים הללו יסייעו לכם להגיע למשכורת נאה ומכובדת.