קורס ברמנים – להגשים חלום

אחת העבודות הכי נחשקות בקרב צעירים בני 18-25 היא העבודה מאחורי הבר. להיות ברמן או ברמנית זה בעצם לחיות את החיים בצורה הכי מגניבה שאפשר. ברמנים וברמניות נהנים מאוד בעבודה מאחורי הבר ומרוויחים משכורות כפי שלא ניתן להרוויח בעבודות רגילות. הממוצע הארצי עומד על 500-950 ש"ח למשמרת. להיות ברמנים זה לא רק הכסף, זה הרבה מעבר לזה. תחשבו על זה, כשאתם עובדים מאחורי הבר, אתם בעצם מבלים וגם משלמים לכם על זה כסף. אתם נהנים ממוסיקה טובה, מקוקטיילים וצ'ייסרים שאתם שותים יחד עם הלקוחות שלכם, אתם מכירים מלא חברים חדשים, אתם משפרים את הכישורים החברתיים שלכם, ואתם "הכוכבים" של הערב. כנראה שאת הטוב הזה לא תקבלו בעבודה אחרת.

החיים יותר מענייניים כשאתם ברמנים

אם בא לכם להיכנס לעולם הקסום הזה שנקרא חיי לילה, זה הזמן לברר על קורס ברמנים – הכל מתחיל שם. קורס ברמנים יקנה לכם ידע בעולם המשקאות והקוקטיילים, ידע בצורות ההגשה של המשקאות וגם איך מתנהלים מול לקוחות מאחורי הבר. קורס ברמנים יעניק לכם את כל הביטחון הדרוש לעמוד מאחורי הבר ולעשות אחלה של כסף. עלות קורס ברמנים הוא נגיש מאוד, באמצעותו תרכשו את המקצוע הנחשק ביותר בעולם ולהיות הברמנים שתמיד חלמתם.

כמה עולה קורס ברמנים?

מחיר קורס ברמנים בישראל נע בין 2,800-5,000 ש"ח עבור קורס ברמנים מקצועי הכולל תעודת ברמן מקצועית באמצעותה תוכלו לעבוד בכל בר בארץ ובעולם.

מחיר קורס ברמנים

מחיר קורס הברמנים נעים בישראל בין 2,800 ש"ח ל-5,000 ש"ח תלוי באיזה בית ספר לברמנים אתם בוחרים. יש בתי ספר לברמנים כמו בר מאסטר המוכר ע"י מדינת ישראל, ובשיתוף עם מרכזי צעירים בישראל מעניקים הטבות והנחות מיוחדות על הקורס, כך שהתלמידים נהנים מהמחיר המשתלם ביותר בישראל.  בבר מאסטר קיימים מספר מסלולי לימוד של קורס ברמנים, הכוללים תוספות והרחבות מקצועיות של סדנאות התמחות.

איזה תעודה מקבלים בסיום קורס ברמנים

חשוב לדעת כי בר מאסטר הוא בית הספר לברמנים היחיד בישראל המעניק תעודת הסמכה בינלאומית מטעם איגוד הברמנים העולמי IBA  וגם מטעם איגוד הברמנים האמריקאי USBG

חשוב לדעת!

כשאתם מבררים על קורס ברמנים, סביר להניח שתבררו בכמה בתי ספר לברמנים. חלקם יגידו לכם בשיחת הטלפון כי הקורס עולה 5,000 ש"ח והיום יש לכם הנחה של 1,500 ש"ח ש"ח והקורס יעלה לכם היום (בלבד) רק 3,500 ש"ח. שימו לב כי מדובר בטריק שיווקי שנועד להטעות אתכם. איך בדיוק? כאשר תבררו אצלנו בבר מאסטר תגלו שהקורסים עולים הרבה פחות ומחירם עם ההטבות שלכם דרך מרכז הצעירים בעיר מגוריכם יהיה כ 2,900 ש"ח (תלוי במסלול הלימוד) בלי שטיקים ובלי טריקים.

אם מישהו מבטיח לכם הנחה של 1000-1500 ש"ח בסופו של מחיר הקורס אמור להיות הכי נמוך שניתן למצוא. ואם זה לא ככה, פשוט עבדו עליכם.

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים קורס ברמנים

לפני שאתם מקבלים החלטה היכן ללמוד קורס ברמנים חשוב לבדוק את הדברים הבאים:

  • אורך הקורס – ככל שהקורס ארוך יותר כך אתם נהנים מעוד שעות למידה. קורס ברמנים של בר מאסטר הוא הקורס המקיף בישראל מבחינת היקף התכנים. לרשותכם 3 מסלולי לימוד – קורס מקצועי הכולל 14 מפגשים, קורס מקיף הקורס 18 מפגשים וקורס מורחב הכולל 20 מפגשים. שימו לב שרוב בתי הספר בישראל מעניקים קורס שכולל 8-10 מפגשים. עם מספר כזה של מפגשים לא תוכלו להיות ברמנים מקצועיים.
  • תעודה בינלאומית – חשוב לוודא כי התעודה שאתם מקבלים בסיום קורס היא תעודת ברמן בינלאומית. בית הספר לברמנים היחיד בישראל שמעניק תעודת ברמן בינלאומית הוא בר מאסטר. אין היום אף בית ספר לברמנים שמעניק תעודה בינלאומית. אם ביררתם על קורס בבתי ספר אחרים ונאמר לכם שהתעודה בינלאומית, דעו לכם כי הדבר אינו נכון.
  • מחלקת השמה לעבודה – אחד היתרונות הבולטים של בר מאסטר זה שבסיום הקורס מחלקת ההשמה לעבודה תדאג לסדר לכם עבודה בברים שתמיד רציתם. אין כיום בית ספר לברמנים שדואג לבוגריו לעבודה בסיום הקורס.
  • סדנאות התמחות – במסגרת קורס ברמנים של בר מאסטר יוצאים לסדנאות התמחות כדי שתהיו מקצועיים יותר. הסדנאות הן ביקב ברקן, במשבלת הבירה של גולדסטאר והייניקן, סדנה במזקקת הוויסקי מילק&האני וגם סדנת מיקסולוגיה מתקדמת עם אלוף ישראל. אם ביררתם על קורס ברמנים בבתי ספר אחרים ואין בתכנית הלימוד סדנאות התמחות, כנראה שהקורס לא יהיה מספיק מקצועי עבורכם.

היכן ניתן ללמוד קורס ברמנים

  • קורס ברמנים בתל אביב – מתקיים בבר האטלנטה ברחוב אבן גבירול בתל אביב. ניתן ללמוד 3 מסלולי לימוד – קורס ברמנים מקצועי, קורס ברמנים מקיף, קורס ברמנים מורחב. בסיום הקורס מוענקת תעודת ברמן בינלאומית. ניתן ללמוד קורס ברמנים על חשבון הפיקדון הצבאי.
  • קורס ברמנים בחיפה – מתקיים בבר האלפנט ברחוב האצטדיון 4 בחיפה. ניתן ללמוד 3 מסלולי לימוד – קורס ברמנים מקצועי, קורס ברמנים מקיף, קורס ברמנים מורחב. בסיום הקורס מוענקת תעודת ברמן בינלאומית. ניתן ללמוד קורס ברמנים על חשבון הפיקדון הצבאי.
  • קורס ברמנים בירושלים – מתקיים בבר הסנופקין ברחוב בן סירא 18  בירושלים. ניתן ללמוד 3 מסלולי לימוד – קורס ברמנים מקצועי, קורס ברמנים מקיף, קורס ברמנים מורחב. בסיום הקורס מוענקת תעודת ברמן בינלאומית. ניתן ללמוד קורס ברמנים על חשבון הפיקדון הצבאי.
  • קורס ברמנים בבאר שבע – מתקיים בבר המיוזיק סיטי במתחם הסינמה סיטי בבאר שבע. ניתן ללמוד 3 מסלולי לימוד – קורס ברמנים מקצועי, קורס ברמנים מקיף, קורס ברמנים מורחב. בסיום הקורס מוענקת תעודת ברמן בינלאומית. ניתן ללמוד קורס ברמנים על חשבון הפיקדון הצבאי.
  • קורס ברמנים בהרצליה – מתקיים בבר הגרגא ברחוב משכית 27 בהרצליה. ניתן ללמוד 3 מסלולי לימוד – קורס ברמנים מקצועי, קורס ברמנים מקיף, קורס ברמנים מורחב. בסיום הקורס מוענקת תעודת ברמן בינלאומית. ניתן ללמוד קורס ברמנים על חשבון הפיקדון הצבאי.
  • קורס ברמנים באשדוד – מתקיים בבר הנאפופו ברחוב התקשורת 15 באשדוד. ניתן ללמוד 3 מסלולי לימוד – קורס ברמנים מקצועי, קורס ברמנים מקיף, קורס ברמנים מורחב. בסיום הקורס מוענקת תעודת ברמן בינלאומית. ניתן ללמוד קורס ברמנים על חשבון הפיקדון הצבאי.
  • קורס ברמנים באילת – מתקיים בבר הביטלס במרכז התיירות באילת. ניתן ללמוד 3 מסלולי לימוד – קורס ברמנים מקצועי, קורס ברמנים מקיף, קורס ברמנים מורחב. בסיום הקורס מוענקת תעודת ברמן בינלאומית. ניתן ללמוד קורס ברמנים על חשבון הפיקדון הצבאי.

ולסיום…

בחרתם בר מאסטר – סימן שלא התפשרתם!

לבירור פרטים נוספים אודות קורסי הברמנים שלנו, לחץ כאן