נהל בית הספר לברמנים "בר-מסטר", דורין קופיט, זכה במדליות זהב בתחרות היוקרתית "רמי  מרטן מסטרס ברטנדר סטייל" (Masters Remy Martin Bartender Style) שהתקיימה החודש בחבל קוניאק שבצרפת.
דורין קופיט בנוסף, זכה דורין קופיט במקום הראשון בתחרות בקטגורית צורת ההגשה הטובה ביותר לקוניאק X.O Excellence של REMY MARTIN וקיבל פרס כספי של 1,500 יורו.
התחרות של חברת הקוניאק הבינלאומי "רמי מרטן" מתקיימת זו השנה הרביעית ברציפות וכבר יצרה לעצמה מוניטין בקרב אנשי האלכוהול והברמנים כתחרות קשה ומאתגרת. זאת לאור העובדה כי הברמנים צריכים להוכיח לצד הכנת קוקטיילים וצורות הגשה גם את יכולת המכירה שלהם מאחורי הבר, ביטחון בעבודה, יצירתיות ומוטיבציה.
המותג רמי מרטן (REMY MARTIN) קרוי על שמו של רמי מרטן, יינן שחי בתחילת המאה ה-18 בצרפת. מרטן היה אחראי על כמה מהיינות המשובחים ביותר שיוצרו באותה תקופה בצרפת, אך לא הסתפק בכך. ב-1724 הוא קנה כרמים בחבל קוניאק, הפיק יינות ופתח מזקקת ברנדי. הברנדי, שהוא כידוע תזקיק יין, מקבל עליו באופן מיידי את השם "קוניאק" ופורץ קדימה. בקבוקי הקוניאק של רמי מרטן משווקים בארץ לפי דרגות יישון שונות, תחת השמות: VSOP ו- XO.
דורין קופיט, מנהל בר-מסטר, משמש כיועץ בכיר להקמת ותפעול בארים. הוא כתב והוציא לאור את הספר "הקוקטייל האלף ואחד".