מחפשים בילוי רומנטי עם בן או בת הזוג? בין אם מדובר ביום נישואין, יום הולדת או סתם ערב שבא לכם להעביר ביחד עם חוויה חדשה, יש לנו את הרעיון המושלם בשבילכם: סדנת יין שבה תלמדו על ההבדלים בין יינות שונים, על אופני הייצור שלהם וכמובן – תטעמו יינות מעולים

המתנה המושלמת לחובבי יינות

יין הוא המשקה הרומנטי ביותר, וזאת עובדה: לא סתם הוא חלק בלתי נפרד מסצנת הדייטים, החל מהדייט הראשון ועד לימי ציון מיוחדים שחוגגים ביחד עם בקבוק יין, במסעדה או על הספה בבית. אם גם אתם נמנים עם חובבי היין, ואתם מתרגשים לקנות ולנסות סוגים חדשים של יינות, זה הזמן לקחת את התחביב הזוגי לשלב הבא עם סדנת יין מרתקת, רומנטית וטעימה. סדנת יין זוגית יכולה להיות מתנה מושלמת לבן או בת הזוג לאירוע מיוחד, או דרך כיפית לשבור את השגרה וליהנות מערב זוגי סביב משהו ששניכם אוהבים.

סדנאות יין בתל אביב

מה עושים בסדנת יין?

עם התפתחות תרבות השתייה המקומית, סדנאות אלכוהול הולכות ונעשות פופולריות יותר: כיום ניתן למצוא סדנאות אלכוהול מסוגים שונים, כמו סדנאות ויסקי, סדנאות קוקטיילים, וכמובן – סדנאות יין לזוגות ולקבוצות. כשזה מגיע ליין, לישראל יש רפרטואר עשיר במיוחד. בארץ פועלים יקבים רבים שמייצרים יינות בוטיק איכותיים במיוחד, תוך שימוש בזני ענבים שגדלים באקלים המקומי. סדנאות יין נערכות לעתים קרובות ביקבים המתמחים בייצור יינות בוטיק או בחללי סדנאות ייעודיים, שם תוכלו ללמוד על תהליכי הייצור של יין איכותי, על סוגים שונים של יינות ועל סוגי כוסות יין מדגמים מיוחדים. סדנאות יין לזוגות יכולות לכלול גם אלמנטים נוספים, כמו סדנאות יין וסיגרים או סדנת יין וגבינות.

בילוי רומנטי לאניני טעם

לצד הלמידה על סוגי יין שונים ועל תהליכי ייצור, במהלך סדנת יין אתם תלמדו גם לטעום יינות ולזהות גוונים וטעמים שונים. במהלך הסדנא תקבלו לטעום כמה כוסות יין מסוגים שונים, לצד הדרכה שתאפשר לכם לזהות גוונים וטעמים שלא שמתם לב אליהם עד כה. אם תמיד רציתם לדעת מה המשמעות של המילה עפיצות, איזה יינות הם בעלי ניחוחות פירותיים ואיך אפשר לדעת אם היין התיישן כראוי – סדנת יין לזוגות היא הבילוי המושלם עבורכם.

סדנאות יין זוגית - בר מאסטר

ממשיכים את הכיף בבית

אחד היתרונות הגדולים של סדנת יין לזוגות, וגם של סדנאות אלכוהול לזוגות באופן כללי, הוא שהן מעניקות לכם ידע שתשתמשו בו גם בעתיד. כבר לאחר הסדנא בדרך כלל תקבלו הזדמנות לרכוש בקבוק או שניים מהיינות שאהבתם, וגם אם לא – תמיד תוכלו להשתמש בידע שרכשתם כדי לגוון את רפרטואר היינות הביתי שלכם. בסדנה תלמדו גם איך להתאים יינות שונים לסוגי מאכלים שונים, מה שישדרג את יכולות האירוח שלכם בכמה רמות ויסייע לכם להכין את הארוחות הכי שוות לחברים, למשפחה או גם סתם אחד לשנייה!