בואו להכיר את עולם הקוקטיילים דרך סדנת קוקטיילים; לגיבוש צוות קצת שונה, חגיגה אישית בסגנון מרגש ומפתיע או לכל מי שרוצה להכיר את עולם הקוקטיילים דרך ידיים מקצועיות. בואו לקבל טעימה

מזה זמן רב, שקוקטיילים הם רכיב מפתח בכל אירוע ואירוח עם אלמנטים של הפתעה והנאה. כנראה שיש לכך סיבה, שכן, קוקטייל הוא משקה טעים ומרענן, המוגש בצורה אסתטית במיוחד ולא רק זה, אלא גם ההכנה שלו היא חלק מההנאה ולא פעם גם מה"שואו". אתם מוזמנים ליהנות ולהתמקצע עם סדנאות קוקטיילים ייחודיות ב"בר מאסטר" ולצאת למסע מרתק ומהנה בעולם המיקסולוגיה.

סדנאות קוקטיילים
סדנאות קוקטיילים של בר מאסטר – שכיף פוגש איכות ומקצועיות!

סדנאות קוקטיילים מוקפדות

אנחנו מהמקפידים. כמו שאנחנו מקפידים על צוות מקצועי, חומרי גלם איכותיים וטריים, כך גם מקפידים שכל אירוע (גם שלכם) יהיה בדיוק כפי שצריך ורצוי שיהיה. אין ספק שההקפדה על כל הפרטים היא אחת מהחוזקת שלנו, שבאה לידי ביטוי כמעט בכל פרמטר של העשייה ב"בר מאסטר". הקוקטיילים שתגישו לאחר הסדנה, יהיו איכותיים, טעימים וברמה הגבוהה ביותר.

 

מצוינות בכל לגימה

בסדנאות, בנוסף לקוקטיילים הרגילים, תלמדו ותכירו קוקטיילים שהורכבו על-ידי המנהל המקצועי של "בר מאסטר", שהשתתף וזכה בתחרויות ברמנים בארץ ובעולם. למה חשוב שתדעו את זה? טוב ששאלתם! כאשר סדנת קוקטיילים נוצרת על ידי מיקסולוג מומחה, אתם זוכים ללמוד מהטובים בתעשייה. עם ניסיון רב והבנה עמוקה במיקסולוגיה, תובנות לגבי פרופילי טעמים, שילובי מרכיבים וטכניקות מתקדמות מבטיחים שתקבלו הדרכה מהשורה הראשונה.

 

רעננות ללא תחרות – 3 סיבות טובות לשימוש במוצרי גלם טריים בסדנת קוקטיילים

אנחנו ב"בר מאסטר" דואגים לכל הפרטים, קטנים כגדולים ולכן בכל הסדנאות שלנו אנו עושים שימוש בחומרי גלם טריים ואמיתיים כמו אננס, פסיפלורה, קוקוס, עשבי תיבול למיניהם ועוד. לשימוש במרכיבי פירות טריים יתרונות רבים ומגוון ואלו רק 3 מהם:

  • יתרונות תזונתיים: הפירות מספקים מתיקות טבעית ובנוסף, הם עשירים בחומרים מזינים כמו ויטמינים, נוגדי חמצון ועוד.
  • שדרוג טעם והצגה: הקוקטיילים בהם נעשה שימוש בפירות טריים הם בעלי ארומה משופרת וצבעים מרהיבים כמו שרק הטבע יכול להציע.
  • יצירתיות עונתית: שימוש בפירות טריים מאפשר מקום ליצירתיות עונתית מרעננת ואנחנו מאמינים ששילוב נכון בין יצירתיות ומקצועיות מניב את הקוקטיילים הטובים ביותר.

 

כשאומנות פוגשת מומחיות – שילוב של כוסות זכוכית מעוצבות ומדריך מוסמך

אולי זה נשמע לכם מובן מאליו, אבל זה לא בהכרח כך בתחום. אנחנו מאמינים ששימוש בכלים הנכונים ולמידה ממדריך מוסמך מספקים תובנות חשובות לגבי האומנות המוקפדת הנלווית לכל קוקטייל, החל מבחירת הכוס המושלמת ועד שליטה בטכניקות ערבוב מדויקות. קפדניים, כבר אמרנו? שימוש בכוסות זכוכית מעוצבות מספק מראה אסתטי המהווה חלק משמעותי בחוויה הכוללת של הקוקטיילים; הכנתם ולגימתם.

חשוב שתדעו: הצורה והעיצוב של כוסות זכוכית לקוקטיילים אינם שרירותיים. כל סגנון כוס נועד לשפר את הטעמים והריחות של הקוקטיילים ובנוסף, הן כוללות לרוב חומרים ומבנים שעוזרים לשמור על הטמפרטורה האידיאלית של הקוקטיילים השונים.

סדנאות קוקטיילים לקבוצות – חגיגות שהן חוויה

סדנאות קוקטיילים ב"בר מאסטר" הן מקצועיות ומוקפדות, מה שתורם להפיכתן לחוויה של ממש. חוויה של הנאה, שחרור, שמחה והרבה "ביחד" כייפי. חשוב לזכור שסדנת קוקטיילים היא לא רק שתייה. מדובר בחוויה סוחפת בה לומדים את אמנות המיקסולוגיה, כולל היסטוריה, טכניקות וסודות מאחורי יצירת קוקטיילים מושלמים. זוהי פעילות מעשית המערבת את כולם, שוברת את הקרח ומעוררת שיחות מרתקות שנפתחות לאורך הסדנה כולה.

החוויה האישית שלכם: כל אירוע הוא ייחודי, וכך גם הגישה שלנו. אנו מתאימים את הסדנה כך שתתאים לנושא ולהעדפות החגיגה שלכם. בין אם אתם מחובבי הקוקטיילים הקלאסיים, אנשי טרנדים עדכניים, או אלו המשלבים הכל מהכל, המיקסולוגים ב"בר מאסטר" ידאגו להתאים את הסדנה לטעם ולסגנון שלכם.

סדנאות קוקטיילים לקבוצות
סדנאות קוקטיילים לקבוצות שרוצות להנות ולחוות את עולם האלכוהול בצורה מקצועית וכייפית

קצת על סדנאות הקוקטיילים שלנו

סדנאות הקוקטיילים נפתחות בדרך כלל בקבלת פנים קלילה והיכרות קצרה עם עולם הקוקטיילים, תוך שהמיקסולוגים שלנו חולקים תובנות מרתקות על ההיסטוריה וההתפתחות של הקוקטיילים. משם אנחנו מתקדמים יחד לחלק המעשי בו כל המשתתפים לומדים למדוד, לנער, לערבב ולקשט כמו מקצוענים. כמובן, החלק הכי טוב בסדנה הוא טעימת התוצאות, בו המשתתפים טועמים את הקוקטיילים שיצרו וחולקים את החוויה עם השותפים לסדנה. לחיים!

סדנאות קוקטיילים בבר מאסטר , בואו להנות מחוויה בלתי נשכחת

 

סדנת קוקטיילים זוגית: הערב המושלם שלכם עומד להתחיל

בכל שבוע אתם מוזמנים להצטרף לסדנה פתוחה  ב"בר מאסטר". כלומר היא סדנה פתוחה, אבל לזוגות בלבד. בואו לקחת חלק בערב מהנה בצורה בלתי רגילה ואינטימי ברמות המיוחדות ביותר, בסדנת קוקטיילים מעשירה ומהנה עם זוגות נוספים שחולקים אתכם את האהבה לתחכום ואלכוהול.

סוד הקסם: החוויה של סדנת קוקטיילים זוגית היא נפלאה וכולנו יודעים שהיא רק ההתחלה. את כל מה שתלמדו בסדנת הקוקטיילים הזוגית שלנו תוכלו ליישם בבית, בערבים הקסומים ביותר שתבקשו ליצור לעצמכם.

 

סדנת קוקטיילים לימי הולדת

אם אתם רוצים אירוע ייחודי, מהנה ובלתי נשכח, סדנת קוקטיילים מציעה חוויה אינטראקטיבית ומרתקת שהאורחים ידברו עליה הרבה אחרי שהחגיגה תסתיים. הפכו את יום ההולדת שלכם לבלתי נשכח עם סדנת קוקטיילים. בין אם אתם מגיעים לגיל 18 או חוגגים ציון דרך אחר, החוויה הייחודית הזו תספק לכם ולאהוביכם שעות של הנאה ותשאיר את חותמה לאורך זמן.

סדנת קוקטיילים לקבוצות וגיבוש צוותים

אם אתם מחפשים פעילות יצירתית לגיבוש במקום עבודה, סדנת קוקטיילים היא הפתרון המושלם. במתחם מקצועי מרווח ומאובזר תוכלו ליהנות מחוויית גיבוש המשלבת כיף, חוויה, המון צחוק ויחד, תכנים מרתקים ומעשירים וכל מה שתחליטו להרכיב ביום הגיבוש הייחודי שלכם במקום המיוחד שלנו.

סיבה למסיבה

לא משנה מה הסיבה לחגיגה – ציון חג, מסיבת רווקות/רווקים או מפגש משפחתי –  סדנת קוקטיילים מביאה אלמנט ייחודי ואינטראקטיבי לכל אירוע, המאפשר לקבוצה ליצור יחד זיכרונות משותפים ונפלאים מחוויה מעשירה ומהנה.

להביא את תחכום הקוקטיילים עד הבית

לא תמיד צריך לציין אירוע או לחגוג, לפעמים פשוט רוצים לדעת יותר, לעשות יותר, להיות יותר מקצוענים. בדיוק לשם כך יצרנו סדנאות קוקטיילים; עבור כל אלו שרוצים להרחיב את הידע המקצועי שלהם בעולם המיקסולוגיה ולהביא אותו עד הבית. אם באירוע הבא אתם רוצים להגיש קוקטיילים יצירתיים, יפים ומרעננים, שהם פרי יצירתכם, כדאי שתרכשו כלים וידע מקצועיים וחשוב שתעשו את זה בכיף.

ידע מקצועי, חוויה מקרבת של שחרור והנאה ועוד אוסף חוויות ייחודיות ובלתי נשכחות, בסדנאות קוקטיילים משמחות. בואו לחוות ולהתרגש, כי מגיע לכם!