סדנת קוקטיילים מועברת על ידי אנשי מקצוע עם רקע בתחום המסעדנות והאירוח. מטרת הסדנה היא ללמד את המשתתפים על סוגים שונים של אלכוהול, איך מכינים קוקטיילים וכיצד משלבים בין משקאות. בנוסף, סדנת אלכוהול מן הסוג הזה מבוססת על לימוד טכניקות של הכנת קוקטיילים ויש לה היבט משמעותי של הקניית ידע תאורטי.

אפשר להזמין סדנת קוקטיילים זוגית או לסוגים שונים של אירועים וליהנות מהיתרונות שלה בעיקר במסיבת רווקות. בגלל שמסיבת רווקות היא מטבעה אירוע מרגש שבו הכלה מקבלת הזדמנות אחרונה לבלות עם החברות והמשפחה לפני שהיא מתחתנת, סדנת הקוקטיילים מהווה עבורה דרך טובה להשתחרר. האווירה הנעימה בסדנה מתרחשת בגלל שתיית האלכוהול, בגלל ההתעסקות עם קוקטיילים ובעיקר בזכות התכנים.

במקום קורס ברמנים – סדנת קוקטייל ואלכוהול למסיבת רווקות

כאן המקום להזכיר שנשים יכולות להזמין סדנת קוקטייל ואלכוהול למסיבת רווקות גם בלי שום סוג של רקע קודם. בניגוד לאפשרות של קורס ברמנים שנוטה להיות ארוכה וגם מחייבת יותר, המטרה של סדנת קוקטייל היא לגרום להנאה. כתוצאה מכך, סדנת אלכוהול כזו מותאמת מלכתחילה לצרכים של נשים במסיבת רווקות והיא יכולה להפוך עבורם אירוע שגרתי לחוויה בלתי נשכחת.

עוד כדאי להזכיר שחוויות נחשבות למתנות טובות יותר בהשוואה למוצרים חומריים. במילים אחרות, חברות שרוצות לפנק את הכלה לקראת היום הגדול בחייה יכולות לעשות את זה כמעט אך ורק עם סדנאות מעשיות. אם מוסיפים למשוואה את הערך המוסף של סדנת אלכוהול ואת האפשרות ללמוד איך מכינים סוגים שונים של משקאות לאחר סדנת קוקטייל קצרה וקולעת, מבינים טוב יותר את ההתאמה שלהן במסיבות רווקות.

מה המחיר ולמי פונים?

מבחינה כלכלית, משתלם יותר לתכנן סדנת קוקטייל למסיבת רווקות מאשר להזמין סוגים אחרים של סדנאות ולשלם בנפרד על האלכוהול. הסיבה לכך קשורה לאופן שבו שתיית האלכוהול משולבת בתוך הסדנה – כמו גם לדרך שבה מי שמעביר אותה מעודד את החברות של הכלה לשתות יחד איתה.

המחיר של סדנת אלכוהול נקבע לפי מספר המשתתפות. ככל שמספר המוזמנות למסיבת הרווקות יהיה גבוה יותר, כך יגדל גם המחיר של הסדנה. מצד שני, חברות של הכלה משתתפות יחד במימון הסדנה ולכן לא אמורה להיות בעיה גדולה להזמין אותה גם במחיר יחסית גבוה.

לבסוף, ניתן לפנות אל חברה שמציעה קורס ברמנים או למדריכים פרטיים שמעבירים סדנאות אלכוהול ולתאם אותן למסיבה. אם רוצים לקבל המלצות על סדנת קוקטייל ואלכוהול למסיבת רווקות, כדאי לעשות את זה מול אנשים אובייקטיביים כמו חברים ובני משפחה. לבסוף, כל שנותר הוא לבצע השוואת מחירים בין סוגים שונים של סדנאות, לבדוק מה כל אחת מהן כוללת ולברר לגבי הזמינות. כך משדרגים את מסיבת הרווקות ומשאירים את הכלה עם טעם של עוד.