סוגי ברמנים

מה עובר לכם בראש כשאתם שומעים את המילה ברמן? למעשה מדובר בתחום נרחב שמציע אפשרויות תעסוקה שונות, לא משנה באיזה ראש אתם, אנחנו בבית הספר לברמנים בר מאסטר יצרנו עבורך את הפורמט המתאים לכל בר ולכל סגנון

ברמנים של מועדונים

ברמנים שעובדים במועדונים עובדים לרוב בשעות לילה מאוחרות, הדרישה היא בעיקר לימי חמישי וסופי שבוע, אך בהחלט ניתן למצוא עבודה גם באמצע השבוע, בליינים השונים במועדונים. מדובר בעבודה תוססת, עם הרבה מוזיקה, שמחה וכמובן גם עומס. במקומות בילוי יש תמיד כמה שעות של לחץ עצום בהן כולם רוצים לשתות בו זמנית, מושכים את הברמן לכל כיוון והוא מצדו צריך להפגין אורך רוח, לחייך ולתת לכולם את השירות הטוב ביותר. אם עברתם קורס ברמנים מקצועי, אתם יודעים איך לתקתק עבודה וככל שתצברו יותר ניסיון ותכירו את המועדון בו אתם עובדים, כך יהיה לכם קל יותר ותוכלו ליהנות באמת.

ברמנים של מסעדות ובתי קפה

מי שבוחר לעבוד דווקא במסעדה שיש בה בר פעיל, יגלה עבודה פחות עמוסה, אך לא פחות תובענית. ברמן במסעדה צריך לתת את השירות המתאים, לשלב סגנונות שונים של משקאות עם הארוחה וגם להבין ביינות, ומשקאות שמתאימים לפני ואחרי ארוחה כבדה. אם אתם עובדים כברמנים בבית קפה, אתם צריכים להבין בקפה ומשקאות חמים, כך שתוכלו לתת את השירות המהיר והמקצועי ביותר. אם זה הכיוון שלכם, מומלץ לקחת קורס קפה נפרד ולא להסתמך על מה שנלמד במהלך קורס ברמנים, על מנת שתדעו את ההבדלים בין סוגי קפה שונים ותדעו לתפעל מכונות קפה גדולות, כאלו שיש בבתי קפה.

ברמנים של בר אקטיבי

מדובר בנישה שתופסת תאוצה ומציעה אלטרנטיבה מעולה למי שרוצה להיות ברמן במסיבות, אך לא לעבוד כל פעם באותו מקום ואולי לא כל יום. שירותי של בר אקטיבי משתלבים בחתונות, מסיבת רווקים ושלל אירועים שונים בהם רוצים להרים את האירוע, לפנק את האורחים וגם ליצור איזה גימיק שיזכרו.
ברמנים בבר אקטיבי יכולים לעבוד מאחורי הקלעים ולהכין לצוות שמסתובב בין האורחים משקאות צבעוניים ומזמינים, בשילובים ייחודיים או לדאוג לבירות, וודקה, רד בול וכל מה שהולך אצל צעירים ומי שאוהב לרקוד ולסמוך באירועים. אי אפשר לדבר על סוגי ברמנים בלי להזכיר את המיתוס האומר שבסופו של יום ברמן רק מוזג בירה: בכלל לא נכון . כמובן שהדבר תלוי במקום בו אתם עובדים, אבל כל קורס ברמנים שמכבד את עצמו נוגע בעולם עשיר וצבעוני של משקאות, החל ממשקאות על בסיס אלכוהול, בסיס קפה, על בסיס פירות, קוקטיילים בעלי שמות אקזוטיים, סוגי ייון שונים ועוד המון דברים שיכולים להפוך אתכם לברמנים טובים יותר, גם אם כל מה שאנשים רוצים זה בירה מהחבית.
שורה תחתונה, לא משנה איזה ברמנים אתם הולכים להיות, העיקר שתעבדו בכיף.