קורס ברמנים – איפה כדאי ללמוד ומה לבדוק ?

קורס ברמנים הוא אחד הקורסים הכי מטורפים שיש בעולם. זה הקורס שיכניס לחיים שלכם סטייל. הרבה סטייל. בסופו של דבר מי לא חולם להיות ברמן ? לשקשק קוקטיילים, להקפיץ צ'ייסרים עם הלקוחות ובסוף הערב לצאת עם 500-1000 ש"ח ? כנראה שכולם. אבל כדי להרוויח 500-1000 ש"ח בערב ולהיות חלק מהמקצוע המטורף הזה שקוראים לו ברמן (או ברמנית) תצטרכו לעבור באחד מבתי הספר לברמנים בישראל וללמוד קורס ברמנים מקצועי.

יש מגוון בתי ספר לברמנים בישראל כולם טובים ובכולם ממש כיף. אבל מי באמת מכשיר אתכם להיות ברמנים מצליחים ? זאת שאלת הזהב. כדי לבדוק איזה בית ספר לברמנים יכשיר אתכם הכי טוב שיכול להיות, אתם צריכים לבדוק את הדברים הבאים.

היכן רצוי ללמוד קורס ברמנים ?

בתי ספר לברמנים בישראל יציעו לכם ללמוד במקום שמתפקד ככיתת לימוד עם דלפק בר. זה נחמד ואחלה אבל זה לא "הדבר האמיתי". בבר מאסטר – ביה"ס הרשמי לברמנים בישראל יש יתרון אדיר בכל מה שקשור בסביבת הלימוד של הקורס – לומדים ומתרגלים בבר אמיתי וצוברים ניסיון מעשי מאחורי הבר. למה חשוב ללמוד דווקא בבר אמיתי ולא במקום שמדמה לכם את סביבת הבר ? לימודים בבר אמיתי יקנו לכם ניסיון ראשוני מאחורי הבר, ביטחון עצמי והבנה מקצועית איך עושים את הדברים בצורה נכונה ומקצועית. אל תשכחו, לא משנה באיזה בית ספר לברמנים תלמדו, בסוף הקורס אתם הולכים לראיון עבודה ומי שאין לו ניסיון, ידחק לסוף הרשימה. אז מכאן, השיקול שלכם היכן לקבל את ההכשרה. בבר אמיתי או במקום שמדמה לכם בר ?

הברמנים המקצועיים ביותר בישראל מלמדים בבר מאסטר

מי המדריכים שמלמדים קורס ברמנים ?

בתי הספר לברמנים מגייסים ברמנים וותיקים, "מגניבים" שיודעים "להחזיק" קבוצה, אך אם תחפרו יותר לעומק תגלו שאין להם רזומה אמיתי בעולם הבר (מתחייבים על זה). גם אצלנו המדריכים הם וותיקים, מגניבים ויודעים "להחזיק" קבוצה, אבל יש כאן טוויסט קטן – כל המדריכים של בר מאסטר נדרשים להציג רזומה מקצועי מוכח לפני שהם נכנסים לתהליכי קליטה במחלקת ההדרכה. רובם המכריע של המדריכים של בר מאסטר הם ברמנים שזכו והשתתפו בתחרויות ברמנים בארץ ובעולם (חפשו בגוגל – אור בנגרה, דוד קלינצ'ב, גיא אונגר, יוגב מועלם ועוד), חלקם הם יועצי בר בכירים ושגרירי מותגים אלכוהול. בקיצור, הברמנים המקצועיים ביותר בישראל מלמדים בבר מאסטר, המגניבים מלמדים בכל מקום (לא שזה רע או משהו). מה אתם מעדיפים מדריך מקצועי או מדריך מגניב ?

איזה תעודה מקבלים אחרי קורס ברמנים ?

כל בית ספר לברמנים בישראל יעניק לכם תעודת ברמן סיום קורס ברמנים איתה תוכלו לעבוד בברים. אבל האם התעודה מוכרת בעולם ? שאלת השאלות. תראו, בתי ספר יגידו לכם שהם חברים באיגוד בינלאומי, אבל הם לא יכולים להראות לכם שום חברות בשום ארגון. בואו נעשה את זה מעניין, אם בית ספר לברמנים כל שהוא יראה לכם חברות בארגון ברמנים בינלאומי תתקשרו להראות לנו ותזכו בקורס ברמנים חינם, כן חינם. אבל תתלהבו יותר מידי כי זה פשוט לא יכול לקרות. בר מאסטר – ביה"ס הרשמי לברמנים בישראל הוא היחיד שמעניק תעודת הסמכה מטעם האיגוד הבינלאומי לבתי ספר לברמנים ה W.B.S.A . איזו תעודה של ברמנים אתם רוצים שתהיה לכם ? בינלאומית או מקומית ? שוב, הבחירה שלכם.

סדנאות אלכוהול

לעבוד בבר אחרי קורס ברמנים

סיימתם קורס ברמנים, לא משנה היכן עשיתם את הקורס, כנראה שזאת תהיה חוויה עבורכם. אבל, האם תרצו לעבוד אחרי קורס ברמנים ? אנחנו מניחים שכן. בכל זאת, 500-1000 ש"ח בערב אחד. בכל בית ספר לברמנים שתלמדו אין עזרה במציאת עבודה אחרי הקורס. אתם נדרשים ללכת ולתקתק על דלתות ולהציג את עצמכם. לא שיש עם זה משהו לא בסדר, פשוט כולנו יודעים שזה לא הכי נעים, במיוחד כשאתם "טירונים" אחרי קורס ברמנים.

בבר מאסטר – בית הספר הרשמי לברמנים בישראל עומדת לרשות בוגרי הקורסים מחלקת השמה לעבודה שתדאג להפנות אתכם בסיום הקורס לכל מיני מקומות ולכל מיני ברים בהתאם לסביבת המגורים שלכם ובהתאם לסגנון אליו אתם מתחברים.

כלים מקצועיים ללמידה

בכל בית ספר לברמנים שתלמדו תקבלו בתחילת הקורס חוברת שמסכמת את התוכן הנלמד בקורס. בר מאסטר – ביה"ס הרשמי לברמנים בישראל פיתחו מערכת למידה ממוחשבת (שגם נמכרה לשימוש לבתי ספר מהעולם).

מערכת הלמידה הממוחשבת זמינה לכם בטלפון הנייד ובמחשב בבית והיא תהווה עבורכם מעין "מורה פרטי". המערכת כוללת מידע על כל בקבוקי האלכוהול בישראל, היסטוריה של כל המשקאות, סרטונים, סימולציות, מתכונים לקוקטיילים וכל מה שאתם יכולים לדמיין על עולם האלכוהול. מערכת הלמידה פתוחה לבוגרי בר מאסטר תמיד, והיא כל הזמן מתעדכנת עם תכנים ומידע חדש מהעולם.

תלמידי הקורס יוצאים ל 5 סדנאות התמחות - ביה"ס הרשמי לברמנים בישראל בר מאסטר

השתלמויות מקצועיות בקורס ברמנים

חשוב שתבדקו אם קורס ברמנים שאתם לומדים מספיק מקיף והאם התכנים מספיק מעמיקים. כשאתם מבררים בנוגע לקורס ברמנים תשלחו איזה סדנאות התמחות קיימות בקורס. בבר מאסטר – ביה"ס הרשמי לברמנים בישראל תלמידי הקורס יוצאים ל 5 סדנאות התמחות – יום מקצועי ביקב ברקן, יום מקצועי במבשלת הבירה קרלסברג, יום מקצועי במזקקת הוויסקי מילק&האני , סדנת קפה מתקדמת בבית הקלייה בלנדוור, סדנת מיקסולוגיה מתקדמת המועברת ע"י אלוף ישראל. אם אתם מחפשים קורס ברמנים מקצועי זה אחד הפרמטרים הכי חשובים בבחירת בית ספר לברמנים.

קורס ברמנים – המלצות

רוצים ללמוד קורס ברמנים אבל לא בטוחים איפה ? ריכזנו עבורכם המלצות בוגרים שסיימו קורס ברמנים בהצלחה בבר מאסטר – ביה"ס הרשמי לברמנים בישראל

 

אז איפה כדאי ללמוד קורס ברמנים מקצועי ?

הבחירה והשיקולים היכן ללמוד קורס ברמנים היא שלכם. היכן שלא תבחרו שיהיה לכם בהצלחה !

אנחנו נשמח שתצטרפו לבר מאסטר – ביה"ס הרשמי לברמנים בישראל.